Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-18 16:00:44

林雅詩移民英國搵唔到工 自爆寄30份求職信全冇回音:洗碗都問你CV 

分享:
林雅詩自爆移民英國搵唔到工。

林雅詩自爆移民英國搵唔到工。

現年45歲的林雅詩,早年曾參演三級片,05年她與拍拖3年的鋼閘商人溫文英結婚,但15年老公被揭背妻偷食,同年更宣布離婚。林雅詩重返娛樂圈後,與經理人馬天樂傳出緋聞,其後男方又被揭偷食;去年,林雅詩決定到英國開始新生活,可惜搵食艱難,生活未如理想。 

林雅詩在社交網貼文直言在英國找不到工作,並公開求介紹,她寫道:「喺英國生活唔難,個個大部份為咗小朋友家庭先嚟到英國,我嘗試去搵工。記得大約差唔多1030幾封求職信CV,全部都冇回音!已經畀埋自己喺英國嘅讀書履歷!仲要我見係乜嘢工作?Room attendant, Night Replenishment, Supermarket assistant, Picker, Packet……甚至乎洗碗工作!洗碗工都問你CV!我好唔開心,自我人格低咗!所以大家如果有咩工作啱我可以PM我!(香港)PM重申一次不是每個香港人都係咁樣,呢啲係我個人嘅經歷!是現實吧!」

相隔兩星期後,林雅詩再貼文表示情緒很不穩定,更自爆收到不雅照,她稱:「我收到很多粉絲留言私訊給我,我明白你們的窩心,但真的不喜歡收到一些,令我嚇驚的照片,過分裸露照片令我很不安,希望自己可以尊重自己多點也給我一些尊重!」網民都紛紛留言為她送上正能量。

 

Ad Block
現年45歲的林雅詩,早年曾參演三級片。

現年45歲的林雅詩,早年曾參演三級片。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受