Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-11 18:47:14

梁競徽帶貨被暗嘲無劇拍要靠直播搵食 曾徒手剝榴槤落力狂Sell

分享:

梁競徽帶貨被暗嘲無劇拍要靠直播搵食 曾徒手剝榴槤落力狂Sell

梁競徽(前名梁烈唯)近年專注內地發展,影視產量大減,但仍不時於內地社交平台分享日常生活。日前,梁競徽於平台直播帶貨,惹起網民熱議,指佢依靠帶貨搵錢。

梁競徽以一身全黑廚師打扮直播,過程中不斷落力狂Sell牛扒,但難掩倦容。雖然有詢問牛扒產品嘅留言,但仍有唔少網民將焦點放於梁競徽身上,不但叫梁競徽講粵語,更留言:「帶貨好過返大台」、「口罩給大家逼的沒招了,只能先掙錢先幹著對吧?」、「沒劇接要去帶貨了?」、「身高限制了他很難當大男主」等等,疑似暗嘲梁競徽無劇拍要靠帶貨搵食。而其實,梁競徽已非首次直播帶貨。早於數個月前,佢已試過直播帶貨賣海鮮,吸引逾100萬人觀看,銷售額更衝破50萬;又曾於果欄直播賣生果,戴上手套徒手剝開榴槤,唔少網民大讚發貨快及品質好。

曾爆seed斥記者

不過,講到近年較深印象嘅事件,必然係梁競徽爆seed指責一名記者報導網上「曾被梁競徽不禮貌對待」故事。有網民當時喺帖文中表示,大約4年前於酒店擔任前台接待,梁競徽向佢詢問︰「有冇得睇下你哋個ball房?」,網民指當時已經係夜晚8點,加上ballroom有活動舉行中,所以未能安排;之後梁競徽要求見經理,當網民問他貴姓時,佢就回答:「我喎!(指著自己個樣)你經理會識得我。」點知當外籍經理向梁競徽了解情況後,佢只係講咗「Er... I want see ballroom」及「Thankyou」呢兩句就走咗,網民暗示梁競徽以為個個都識佢同英文唔好。有媒體就將網民帖文報導;及後,梁競徽就喺微博指責該記者「亂up廿四」。

網絡圖片

 

梁競徽(前名梁烈唯)

梁競徽(前名梁烈唯)

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受