Ad Block Ad Block
娛樂
2023-06-28 12:08:00

楊思琦又拍片跳手勢舞 網民唔認得佢個樣:搞咩呀你?

分享:
 

2001年香港小姐冠軍楊思琦為咗賺錢養仔女同供樓,近年主力於內地發展,一直努力經營內地社交平台,除咗介紹打卡地道小食之外,佢仲會唱歌跳舞,同內地網民互動一番。近日佢又上載新影片到抖音,今次佢再一次上載手勢舞短片,不過網民似乎唔係好認得片中嘅佢,仲問佢「搞咩呀你?」

Ad Block

網民:開始俗了

染上一頭白金粉紅色頭髮嘅楊思琦,喺片中佢隨著音樂跳手勢舞,網民唔單止留意佢浮誇嘅表情,仲將目光放喺佢嘅臉上,紛紛留言表示唔認得及話佢而家個樣冇之前咁好睇,例如「變化好大 現在的樣子沒之前那麼好看」、「一點不可看,還不如以前」、「阿姨,真年輕」、「吃東西?突然那麼瘦」、「搞咩呀你?搞成咁嘅樣」及「美顏過了」等等。另外,亦有網民指佢欠貴氣及有損港姐嘅名聲,留言:「這個人是不是很缺錢,24小時直播」、「你好歹也是一個港姐出身啊 麻煩你檢討一下 收斂一下 唔好經常怪怪的 影響港姐的明星(名聲)」、「氣質很不好看 沒有貴氣」及「又開始俗了」等等。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受