Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-07 15:30:00

楊明出獄即返電視城 兩度鞠躬拍片為犯錯道歉:希望大家畀機會我重新出發

分享:
楊明出獄即返電視城 兩度鞠躬拍片為犯錯道歉:希望大家畀機會我重新出發

楊明出獄即返電視城 ,並拍攝片段向外界公開道歉。

藝人楊明於2020年在山頂馬己仙峽道,因酒醉下駕駛私家車撞壆,早前承認不小心駕駛等罪,被判監18天。楊明今日(7日)刑滿出獄,由其經理人親自接他離開赤柱監獄,女友莊思明則在車上等候。楊明出獄後,直接往電視城,並拍攝片段向外界公開道歉,他先向藝人部高層樂易玲見面認錯,及後接受《東張+》以及《TVB娛樂新聞台》訪問,一臉憔悴的楊明全程表現歉意,期間更2次鞠躬表達悔意,並表示在服刑期間反省了很多事。

剛出獄的楊明表示他擔心自己會講錯說話,故拿出「貓紙」輔助,並說:「大家好,我啱啱喺入面出番嚟喇,喺呢十幾日入面,我諗咗好多嘢,反省咗好多嘢,有啲嘢好想好認真咁同大家講。我驚我自己講得唔好,又或者有啲講遇漏,所以我記低咗。」他又對自己因飲酒習慣令自己及公司帶來麻煩致歉:「對於我飲酒嘅習慣,為大家同公司帶嚟好多麻煩同擔憂,我深感抱歉。我喺度向大家;同一直關心我嘅家人、朋友同公司,喺度好認真咁同大家講聲對唔住。」

接著楊明企起身同大家鞠躬,並眼紅紅地續說:「我好明白所製造出來的行為係完全唔可接受;受到今次嘅懲罰係必然的,喺裏面呢十幾日我不斷反省,我知道遵守法紀;遵守道路交通規則係非常之重要,我每日都提醒自己,之後一定要謹慎做人,認真工作,做番多啲嘢回饋社會,我不會容許自己再有做出同類嘅事情。呢件事的確係我人生中好大嘅教訓,希望大家日後畀多啲空間同時間,同埋畀多啲機會我可以重新出發。」最後楊明深呼吸一下道:「最後,希望大家再次接受我嘅道歉。」並再次站起來鞠躬並說:「對唔住。」

Ad Block

 

Ad Block
楊明出獄即返電視城 ,並拍攝片段向外界公開道歉。 兩度鞠躬拍為犯錯道歉。 剛出獄的楊明一臉憔悴。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受