Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-10 23:36:13

欣宜演唱會|與ERROR合唱《愛.回家》主題曲 阿Dee講有味笑話

分享:

欣宜演唱會首先邀請MIRRORAnson Lo做嘉賓,之後再請出ERROR出場,並一齊合唱《愛.回家》主題曲《擁抱愛》。五人合唱後,ERROR圍住欣宜轉圈,欣宜問為何ERROR一定要揀唱《擁抱愛》,肥仔表示因為好聽,193說︰「因為我哋個台無連續劇,冇呢啲主題曲。(欣宜︰有嘅你哋!)我哋有100集長劇,我哋4個做主角,好快腰斬咗!」保錡就笑言是新一代師奶殺手,阿Dee則表示大家很愛回家,他們唱得唔好是故意,唱得好是意外,又再表示ERRORMakerVille的地底泥。

ERROR送肖像tee

ERROR其後向欣宜送上印有他們樣子的4TEE,阿DEE說︰「希望你可以擁抱愛,等你一年四季都愛回家,因為我哋代表4個唔同季節。」欣宜見到他們肖像的衣服,不停大叫「OhMy God!」193表示這份禮物是因為見到欣宜著住印有自己樣子的衣服,由於他們不自戀的關係,所以送給她。阿Dee拿著自己的衣服表示自己代表春天,因為又「潮」又濕,指欣宜穿上他的衣服之後一定會濕透。阿Dee見到全場觀眾起鬨,即急急澄清並笑言不想收到紅館投訴信︰「春天焗呀!一著咪濕晒囉!千祈唔好誤會我!」

保錡193拍片自肥

肥仔接著拿起自己的背心TEE,並謂︰「夏天呢件真係最爽!你老公首新MV都係無袖,你又特別鍾意Anson Lo!想你著住呢件衫嘅時候諗起Anson Lo,但照鏡嘅時候就見到我!」保錡自言代表秋天,即是代表「抽水」,並提到自己上次拍片表示喜歡Justin Bieber等,但對方沒有理會他,於是決定今次再拍片,希望跟台灣的歌手可以合作。然後他拿起手機跟欣宜、ERROR其餘成員拍片,再次大晒其出色的「港普」。最後193指自己是代表冬天,所以衣服是白色像雪一樣。他又稱見到保錡拍片自肥,自己亦要自肥一番,並拿起手機拍片以英文著大家一齊跟他唱出其作品《再次Puppy Love》,最後ERROR唱出《愛情值日生》。

重溫保錡笑爆咀港普:

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受