Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-08 16:38:25

母親節|契媽有話兒 黃翠如龔嘉欣感慨做媽媽唔容易

分享:

黃翠如、龔嘉欣以契媽身份分享感受。

今日是母親節,一眾藝人分享與母親或自己的子女的合照,藉此表達愛意。至於未成為人母的黃翠如、龔嘉欣亦有感而發,但她們則以契媽身份分享感受。

黃翠如以契媽身份分享道︰「佢會好似情人咁愛你,又會好似仇人咁踐踏你;佢會有好需要你嘅時候,又會有大個仔得鬼閒睬你嘅時候。阿媽,唔知你細個照顧我嘅時候,係咪都有啲咁嘅感受,母親節,我想表達,我愛你,我愛你,同我好愛你。送你鮮花,當你好似情人好好去愛。送你珍珠,因為你也是我的掌上明珠。只要你健康,甚麼都。」

龔嘉欣過去不時幫陳凱琳、譚凱琪湊小朋友,坦言做媽媽不容易。她說︰「雖然我未成為媽媽,但係見到身邊每一位媽媽朋友,每日全天候都係為自己嘅小朋友同埋屋企去計劃同準備,真係唔容易。每個家庭真係好有愛,喺佢哋呢幾位Super媽媽身上,我都學到好多嘢,將來我成為媽媽,有佢哋,我一啲都唔擔心祝天下媽媽母親節快。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受