Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-24 20:02:23

毛舜筠帶「Jerdan」呂爵安柳應廷下廚 炮製美食招待古天樂

分享:
原來毛姐與Edan和Jer炮製美食,是為了招呼特別嘉賓古天樂。 古天樂大駕光臨,到毛舜筠家中作客食飯。

毛舜筠(毛姐)分別在《阿媽有咗第二個》和《過時過節》兩部電影中演柳應廷(Jer)和Edan(呂爵安)的母親,早前毛姐就兩個「囝囝」到家中食飯,並親自教兩人炮製美食,「Jerdan」雞手鴨腳預備材料整沙律,是為了招呼神秘嘉賓,不過3人大賣關子,表示下集揭曉。今早,毛姐在自家YouTube頻道發布「阿仔返阿媽屋企食飯 Part II」,原來令兩位鏡仔認真下廚的嘉賓是古天樂。古天樂來到,Edan即搞笑問他敢唔敢食,影片雖沒有公開他們食飯時的對話,但就見各人都食得津津有味。

毛姐憶述Edan試鏡時很緊張,聽不清他講對白,Jer則笑Edan平時講嘢都聽唔清。 Edan笑Jer係減肥唔係健身。

Jerdan互mean 毛姐笑破肚皮

上集Edan和阿Jer在毛姐指導下製作沙律,今集則炮製四川麻辣涼拌,Jerdan繼繼互mean又不停偷食,當然少不了爆料。毛姐想到MIRROR快將開演唱會,問兩人是否一起做Gym,Edan嫌棄Jer:「哎,唔係啦,佢咁渣!」Jer指因兩人住所距離太遠,Edan無視Jer的觸釋,繼續說:「佢係減肥,唔係做Gym,我係健身。」令毛姐笑破肚皮。

原來Edan還未有很多拍戲經驗時,已為《過時過節》試鏡,毛姐指當時Edan好緊張,所有聲音在到困在喉嚨位,幾乎聽不到他講對白,Jer即時補充,「平時佢唔緊張都唔係好聽到佢講咩,緊張就更加聽唔到!」毛姐忍不住大力打Jer一下。毛姐表示很喜歡看Edan演喜劇,指兩人都沒有偶偶像包袱,Edan則笑Jer,「佢唔根本唔係偶像!」兩人炒肉碎時,Edan自言愛食蒜蓉但食完會口臭,Jer趁機踩多腳,「佢係好口臭,食完蒜蓉嗝出嚟好口臭,未聞過咁臭!」

兩人一邊煮一邊試食,Jer大爆Edan嗝氣好口臭。 Edan與Jer吃到津津有味。

Edan喊得出  獲讚好犀利

兩人雖然經常互窒,但其實很了解和關心對方。當Edan與毛姐談到拍喊戲時,Jer問:「聽講你今次喊到喎!」Edan答:「係呀,最尾喊咗出嚟呀!」Jer大讚:「犀利喎!」他續說:「因為佢冇淚腺,佢係一個好理性嘅人,由造星開始都好少見佢喊,例如演唱會落台,個個都喊苦喊忽,佢就……(模仿Edan露牙肉笑樣)」後來,他又讚Edan敢於發問,「佢好夠膽問。」毛姐亦贊同:「佢唔會好驚青,有啲嘢擺喺裡面唔敢講。」Edan就回應:「因為真係唔識嘛。」Edan好感激毛姐,即使沒有她的戲份亦願到場指導,他憶述在煞科當天通宵拍喊戲,毛姐特地到場助他入戲,而毛姐就讚Edan是個「做唔到都唔想放棄」的人。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受