Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-24 10:45:01

江若琳完結5個半月「人奶之路」 感觸表示:十萬個唔捨得

分享:
江若琳完結5個半月「人奶之路」 感觸表示:十萬個唔捨得

江若琳感觸分享鍡人婚感受,坦言十萬個唔捨得 。

江若琳(Elanne)與老公蕭唯展(Oscar)今年6月誕下兒子蕭立鈞(Owen),江若琳不時在IG分享親子日常,轉眼間Owen已經接近半歲。日前,她就在社交平台表示完成了5個半月的「人奶之路」,更坦言雖然過程辛苦,但十萬個不捨得。 

Elanne上載了一條的短片,片中她抱住Owen,並分享5個半月來餵哺母乳的感受,「記錄一下!我畢業啦﹗歷時5個月16日嘅人奶之路完結啦,由最初day 1決定餵人奶,我都無諗過自己可以咁堅持,不過呢兩星期開始,BB好憎好厭人奶,我以為佢只係厭奶期,每次食奶都好似逼佢咁,可能因為時間耐咗,已經開始無味?又或者唔夠瞓,又追唔切,又有時食得唔夠好,唔夠濃?今日仲爆喊,但每次只要一飲奶粉就好開心,秒清!我知道係時候要完啦!」 

江若琳完結5個半月「人奶之路」。

江若琳完結5個半月「人奶之路」。

江若琳坦言過程辛苦,但非常不捨,並感觸謂:「雖然離我嘅目標,仲差半個月,但我盡咗力啦,我唯有按住BB嘅意願去行啦!仔,雖然呢5個幾月真係好辛苦,我都成日呻辛苦,但原來當知道要完,係有十萬個唔捨得,呢5個幾月見到你肥肥白白,實實淨淨,係超大嘅成功感!正正呢兩日開始加固,我又要學新嘢啦﹗我會努力煮好嘢俾你食,我哋加油﹗#我可以飲咖啡凍檸茶啦 #人奶媽的辛酸」老公蕭唯展甜蜜留言表示:「I love you辛苦曬」。

轉眼間Owen已經接近半歲大。

轉眼間Owen已經接近半歲大。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受