Ad Block Ad Block
娛樂
2023-08-10 13:05:46

江若琳囝囝滿兩個月 撰文感謝陪月姨姨

分享:
江若琳囝囝已經滿兩個月大。

江若琳囝囝已經滿兩個月大。

江若琳(Elanne)與老公蕭唯展(Oscar)今年6月誕下兒子蕭立鈞(Owen),江若琳不時在IG分享親子日常,趁Owen已經兩個月大,近日她出Post指陪月姨姨已功成身退,並發長文感謝對方兩個月來的照顧:「我家小子兩個月大啦,亦係陪月姨姨娟姨功成身退嘅日子啦,我每次諗起佢要走我都會好唔捨得,首先要好多謝我兩個好朋友好介紹,原來一個好嘅陪月姨姨真係可遇不可求。」Elanne自言坐月坐得好、食得好,每日三餐似足餐廳質素,不同湯水正到暈!她又表示:「雖然產後我會有幾日唔知做咩情緒低落,佢會即刻喺食材上俾啲平和安神嘅湯水我飲,又會同我傾心事。呢兩個月佢教識我好多湊BB嘅心得,對於新手爸媽嚟講太重要。」

江若琳感謝陪月姨姨照顧到Owen肥肥白白,最難湊的日子有對方幫代勞9成時間,大讚陪月姨姨好專業兼好有魄力,雖然很不捨得對方的離開,但她自言會努力適應,迎接未來的大挑戰。

Ad Block
江若琳感謝陪月姨姨照顧到Owen肥肥白白。 江若琳發長文感謝陪月姨姨兩個月來的照顧。 Owen已經兩個月大。 蕭唯展Oscar今年榮升新手爸爸。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受