Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-23 16:33:21

港姐2022|陳法蓉稱做「中國香港小姐」評判被網民寸︰不如你叫陳中蓉

分享:
陳法蓉

陳法蓉第三次被邀請做港姐評判。

今屆港姐好似冇咩聲氣,殊不知越近呢個星期日嘅決賽,就越多花生。除咗被監警會委員余黎青萍批評泳裝環節著得太少、TVB「積極」回應之外,最新一單係來自今屆港姐「最上鏡小姐」評判之一陳法蓉(Monica)。

陳法蓉 陳法蓉 陳法蓉

話說陳法蓉喺FACEBOOK出post,預告今屆佢會有份做評判,內文咁寫「已經是第三次被邀請做中國香港小姐評判,一次我揀選了郭羨妮,另一次我揀選了岑杏賢,今次?9月25號晚上你就知道」。

睇落有冇覺得奇怪?陳法蓉好有「遠見」咁將TVB「香港小姐」呢個官方名稱,叫做「中國香港小姐」。明嘅,好多港星上內地節目時,都會介紹自己來自「中國香港」。不過大會仲係用「香港小姐」呢4粒字喎。

網民:你算係英國香港小姐冠軍

好多網民都留言抽水,最抵死有網民話「陳法蓉 Monica 個名好 French~ 不如改做 陳中蓉 Chinica」。由於陳法蓉參選時(1989年)仲係英治時期,有網友就話「咁你算係英國香港小姐冠軍啦」。

陳法蓉 陳法蓉

陳法蓉帖文資料錯誤多多

Monica嘅帖文原本更指自己當年其中一個揀選嘅係郭藹明,而唔係郭羨妮。但係翻查資料,郭藹明嗰屆係1991年,當時只係當選2年嘅陳法蓉應該未夠資格做評判,而且評判名單都見唔到有陳法蓉份。相信Monica知道打錯資料後再改返。值得一提係,郭羨妮參選嘅1999年港姐,陳法蓉當時係準決賽評判,而唔係決賽評判,唔知佢講嘅「揀選了郭羨妮」係咪指準決賽畀咗郭好高分呢?

另外Monica原本帖文話自己係今屆「最上鏡小姐」評判之一,但後來刪去「最上鏡小姐」幾個字,不過今屆大會評判包括特首夫人林麗嬋,Monica不在名單之上。

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受