Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-05 12:31:42

無綫盆菜宴|許濤宣布加薪好消息 何廣沛透露最佳女主角投「Man姐」一票

分享:
無綫盆菜宴|許濤宣布加薪好消息 何廣沛透露最佳女主角投「Man 姐」一票

曾志偉與員工打成一遍。

為慰勞藝員過去一年的努力 ,無綫昨晚(4)於電視城舉行一連兩晚的員工盆菜宴聯歡,並筵開約130席,除逾二千位同事一齊暖笠笠食盆菜外,更有抽獎表演環節,席間,董事局主席許濤宣布加薪好消息。 

許濤表示:「過去嘅2023年香港經濟,或者我哋從事電視廣播業務嘅,經營都非常困難,但TVB仍然做出非常亮麗嘅成績,因為大家都有心去做呢件事,雖然無綫財務方面未做到完全翻身,不過我好有信心2024年係TVB翻身嘅一年,因此我代表董事局決定今年大家有得加薪。」消息一出,令全場起哄歡呼。身為高層兼掌門人的曾志偉亦與同事們打成一遍 ,並表示早前裁員已告一段落,現在反而唔夠人做嘢,要培養多啲新人入行。 

盆菜宴上,由吳大強唱歌為表演打響頭陣,何廣沛亦唱出《友共情》,而幾位「亞洲超星團」學員丁子朗及冼靖峰等則以團歌勁歌熱舞,非常熱鬧。在場的藝員亦趁機為《萬千星輝頒獎典禮2023》拉票,包括何廣沛、劉穎鏇、鄧智堅、莊子璇、丁子朗等上台大力為自己拉票。

董事局主席許濤宣布加薪好消息。 無綫昨日舉行一連兩晚的盆菜宴,逾二千藝員出席。

分別憑劇集《你好,我的大夫》及《破毒強人》同時入圍角逐「最佳男主角」及「最佳男配角」的何廣沛直言:「我真係好鍾意《破》劇呢個角色,一句對白都冇、只可以做手語難度好高,所以呢套劇我私心好鍾意,奈何我有份參演嘅《新聞女王》人氣勁,所以(最佳劇集)手掌係肉、手背亦都係肉。」他又透露「最佳男主角」早已打定輸數,並投了《破》劇陳豪一票,女主角當然投了「Man姐」佘詩曼。而在《新聞女王》飾演「飛爺」的鄧智堅今年再次入圍「最佳男配角」,他表示雖然曾獲這個獎項,但亦希望有機會再奪這個殊榮。

Ad Block

另外,憑劇集《隱形戰隊》入圍「最佳女配角」及「飛躍進步女藝員」的劉穎鏇表示:「其實好想《隱》劇攞『最佳劇集』,因為套劇為我嚟講係好大嘅突破,令到好多觀眾認識我,直至到依家出街都仲有人叫我角色名。」 至於,應屆港姐冠軍莊子璇首次參加盆菜宴大感緊張,對於入選「最具潛質新人獎 」十強,她表示:「我自己覺得自己冇乜代表作,但都榮幸可以入到,好多謝公司比呢個機會,設立呢一個新獎,因為我哋新人都好需要鼓勵同肯定。」

Ad Block
何廣沛,劉穎鏇、莊子璇、丁子朗等上台大力為自己拉票。 吳大強唱歌為表演打響頭陣。 幾位「亞洲超星團」學員丁子朗及冼靖峰等則以團歌勁歌熱舞。 何廣沛唱出《友共情》。 「飛爺」的鄧智堅今年再次入圍「最佳男配角」。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受