Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-10 00:30:00

王雙駿音樂會|演出期間發生意外 樂手墮台受傷 音樂會一度暫停

分享:
王雙駿

王雙駿與多位樂手了解傷者情況。(林俊源攝)

《王雙駿HATS ON音樂會》While the Music Lasts今日(9)假香港會議展覽中心舉行,王雙駿(Carl叔叔)是夜結集於不同年代合作無間的代表,包括謝霆鋒、麥浚龍、柳應廷、李駿傑、吳林峰及& The Duo Band等演出,可惜在演出期間,有樂手發生意外疑墮台受傷,音樂會一度暫停。

墮台意外在約935分發生,當柳應廷(Jer)和吳林峰唱完《樂壇已死》後,原定有另一組嘉賓出場,然而當時燈光全關,遲遲未見有歌手出場。約10分鐘後,演唱會導演宣布:「發生咗小意外,有人受傷,但係冇生命危險,我哋需要等救護車嚟接走傷者先可以繼續,我哋先稍等一陣,俾我哋去處理,多謝大家嘅耐心,好對唔住。」

王雙駿 王雙駿 王雙駿 王雙駿 王雙駿

王雙駿:佢清醒、識講笑

現場消息指,救護車其後直接駛入後台,並送走傷者。約在晚上9時58分,王雙駿在台上簡單交待事件,「剛才我哋發生舞台意外,我哋一位樂手阿Paul跌咗落升降台,唔緊要,大家唔使擔心,已經去緊醫院,佢清醒、識講笑。多謝大家支持,我哋希望佢冇事。」Paul是The Duo Band成員,他在另一位樂手陪同下送往醫院。之後,王雙駿宣布音樂會繼續,輪到陳奕迅(Eason)出場,全場氣氛再次興奮起來。

Eason表示:「The show must go on, We love him!」他介紹The Duo Band成員,輪到恭碩良發言時,他交代Paul的情況,指對方仲識搞笑,「問佢記唔記得啲嘢,佢話記得Eason要送架車!」Eason聞言即回應:「我送架衣車俾佢!」

王雙駿

完騷後,主辦單位【電笠】發表聲明回應事件,表示在演出過程中,樂隊小號手Paul Panichi不幸受傷,已即時陪同Paul前往醫院接受治療,現時情況穩定。【電笠】向Paul表示深切慰問,並祝願他早日康復。

王雙駿與主辦【電笠】總監阿昱訪問

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受