Ad Block Ad Block
娛樂
2019-12-05 20:13:00

細細粒越級挑戰空中瑜伽

分享:

「細細粒」陳嘉佳早前為響應「邁向2025:香港非傳染病防控策略及行動計劃」,拍攝了一條健康教育宣傳短片,鼓勵大家養成健康的生活習慣之餘,並希望能糾正坊間流傳的眾多飲食謬誤。

細細粒在鏡頭面前大玩瑜伽,雖然她粒自誇有高溫瑜伽經驗,不過現場所見,她的軟柔度認真麻麻,彎腰動作尤其僵硬。由於她有點「份量」,以至上繩動作做得相當吃力,期間細細粒更多番露出超級誇張的「痛苦」及「驚嚇」表情,令全場工作人員笑破肚皮。雖然最終細細粒未能順利完成整套動作就掉了下來,但成功贏得「開心果」美譽。

事後細細粒笑言雖然只是短短個多小時,但卻對空中瑜伽上了癮,並笑謂這次拍攝啟發了她以後要做多點運動:「我係同營養師一齊呢條片嘅,所以休息時我請教咗佢好多關於健康嘅問題,佢話做運動真係好大幫助,而且最好一星期做至少三次運動。但大家都知我重磅架啦,做太激烈嘅運動或者跑太耐步可能對我膝頭哥唔係咁好,所以營養師就建議我做多啲瑜伽,除咗可以訓練呼吸嘅協調、平衡力同柔軟度之外,有啲動作仲可以舒緩好多勞損性嘅痛楚。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受