Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-03 19:47:55

美麗戰場|蔣家旻演全劇最乞人憎角色 每日開工鬧到收工

分享:
《美麗戰場》由葉念琛執導。

《美麗戰場》由葉念琛執導。

台慶劇《美麗戰場》於今晚9點半在無綫播出,由五大花旦陳瀅、蔣家旻、劉佩玥、陳曉華及朱晨麗擔正,而男演員陣容方面,今日無綫釋出以六位男主角為主的官方宣傳海報,陳山聰及方力申齊齊企C位,而站在最前方的山聰「地位」明顯略勝一籌。其餘四位男主角還有丁子朗、姜大衞、林盛斌及張馳豪。

《美麗戰場》男主角官方宣傳海報。 走開綜藝路線的小方,難得以官仔骨骨造型亮相,貴格十足兼有氣勢。

蔣家旻鬧人鬧到攰

論到劇中「最乞人憎」角色,監製葉念琛推介蔣家旻。飾演陳瀅異父異母妹妹鍾家琪的蔣家旻,在一系列的劇集宣傳片中「把口冇時停」,唔係鬧人就係發表驚天歪理。

蔣家旻受訪時坦言琪琪是其人生中暫時「最攰嘅角色」,並笑指每日收工回家都感覺「散晒」:「琪琪係鬧得最多人,好乞人憎、對白又賤格。我做呢個角色情緒係由內攰到外,每日拍完都成個人散晒,唔係眼瞓嗰隻攰,係有虛脫嘅感覺。因為正常鬧人唔會鬧幾個鐘,但我每日拍戲都鬧足十幾個鐘,因為我冇一場戲係可以好平和,就算平和嘅狀態都係挑釁緊人哋,所以需要嘅能量好高。」

蔣家旻飾演陳瀅異父異母妹妹鍾家琪。

蔣家旻飾演陳瀅異父異母妹妹鍾家琪。

談到角色「金句」浪接浪,蔣家旻笑言全是葉念琛功勞,並透露葉念琛會即場改對白:「佢有時現場有諗法,就會即場改得再衰啲、再賤格啲,佢寫嘅對白都幫到我入戲,令個角色立體啲,佢好知道自己要啲乜。」蔣家旻又讚葉念琛為了Keep住演員的energy level不要大跌watt:「因為通常能量跌咗就唔會有第一、二Take咁好,所以好多時我哋NG導演都會繼續去。大場面佢通常拍一、兩Take就完,然後再補我哋大頭。」蔣家旻笑指不少看過劇集的同事都直指她「乞人憎」,令她相當開心:「我好Enjoy畀人鬧,證明我做到嘛,都想大家睇得投入。」

蔣家旻劇中角色相當「乞人憎」。

蔣家旻劇中角色相當「乞人憎」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受