Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-20 22:36:07

肥媽70大壽獲《中年好聲音》送驚喜 陸浩明走音獻唱賀壽

分享:

肥媽70歲生日,獲《中年好聲音》送上驚喜。

肥媽於本月18日迎來70歲生日,當日她與黑妹李麗霞、韋綺姍、陸浩明等食飯見面,車婉婉與《中年好聲音》參賽者更一齊為肥媽炮製驚喜,令肥媽非常開心。

肥媽昨日上載生日飯局的影片,其中一條片見到車婉婉與涂家堯、羅啟豪等入場跟肥媽慶祝。她留言說︰「明明話係公司食飯,第二日明明要工作,食完就梗係走㗎啦,一嗌走大家又話唔畀走,嗌咗走幾次都唔俾走,我問點解,Agnes又話唔好問點解!突然間大家同我唱下生日歌,又突然間成班中一生走咗入嚟,真係好驚喜!」

肥媽之後再上載陸浩明唱歌的影片,見到他努力唱出容祖兒的《麻煩你》,肥媽更多次聽到皺眉頭。唱完之後,陸浩明叫肥媽以《中年好聲音》的準則去評價一下,她說︰「成日走音,個音唔準,個音控制唔住,感情都好飄忽,佢應該練咗好多次,真係有進步嘅!」肥媽更應對方要求給予分數,點知僅得10分,陸浩明大為失望,表示「搞錯呀!我睇咗咁多次《中年好聲音》先得10分!」場面非常好笑。

肥媽留言說︰「特別係阿6,當我一直嗌走嘅時候,阿6決定駛出絕招, 將佢苦練嘅唱功都要拎埋出黎,老老實實,唱到我真係想走,不過誠意加分!繼續加油!」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受