Ad Block Ad Block
娛樂
2023-08-28 12:35:48

肥媽爆《中年好聲音》分數曾出錯 網民鬧爆:又抽李玟水

分享:
肥媽自比李玟爆《中年好聲音》分數曾出錯 網民鬧爆:又抽水

肥媽自比李玟爆《中年好聲音》分數曾出錯 網民鬧爆:又抽水

早前逝世的李玟,生前一段控訴《中國好聲音》黑幕錄音曝光後,事情不斷發酵,節目製作單位母公司星空華文的股價大幅蒸發,《中國好聲音》上周五宣布停播。而為TVB同類節目《中年好聲音》擔任評審嘅肥媽(Maria Cordero),近日喺內地社交媒體小紅書大爆自己都有類似李玟嘅經歷!

肥媽在小紅書爆《中年好聲音》分數曾出錯,仲話「李玟那個做法我也做過」,被網民鬧爆 肥媽在小紅書爆《中年好聲音》分數曾出錯,仲話「李玟那個做法我也做過」,被網民鬧爆 肥媽在小紅書爆《中年好聲音》分數曾出錯,仲話「李玟那個做法我也做過」,被網民鬧爆 肥媽在小紅書爆《中年好聲音》分數曾出錯,仲話「李玟那個做法我也做過」,被網民鬧爆 肥媽被指是外國人性格。(肥媽小紅書)
Ad Block

肥媽︰不允許走音的人拿第一名

肥媽表示,有一次《中年好聲音》錄影時,俾一位參賽者18分,但節目組將佢俾嘅分數放上大屏幕時,只係打17分。肥媽話自己當時當眾指出錯誤,要求馬上改正,獲得觀眾支持。

肥媽又話有人同佢講某啲《中年好聲音》參加者係邊個嘅親戚朋友,但肥媽霸氣話唔受任何人影響,「不允許走音的人拿第一名」。

肥媽講到義正辭嚴,但係網民似乎唔多buy,認為佢「借死人抽水」。早前肥媽好友Nel Nel張學潤逝世,肥媽聲淚俱下拍片提及好友輕生前遭遇財政及感情問題,但後來被家屬要求刪片。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

李玟生前哭訴批《中國好聲音》不公 參賽者李嘉捷爆內幕「前10名都可以買」 李玟鬧爆《中國好聲音》節目組片段曝光 家姐首回應:事實CoCo在視頻裏面都說了 當時李玟痛得坐在地下,但仍為王澤鵬完成合唱部份。 當時的李玟因站不穩而坐在地上,製作組利用剪接營造雙方同台合唱的畫面。
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受