Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-14 16:23:28

自爆曾數臭森美 小儀靠Edan回春:後生嘅荷爾蒙出晒嚟

分享:
小儀指Edan@MIRROR令她回春兼瘋狂追星 小儀為Edan的MV客串。

酒後吐真言,阮小儀擔任下周一(18) 《晚吹 - 有酒今晚吹》的嘉賓,幾杯下肚後的小儀自動向3位主持強尼、練美娟(娟姐)和專業品酒師黃詩詩爆料。小儀坦言,最多爭執的拍檔是森美,尤其是他受情緒病困擾的日子,兩人更會互相數臭對方,「嗰陣時做好多嘢都會令佢好嬲,無論係On Air定背後都會話你。嗰時我唔明發生咩事,有時仲會同幕後同事講壞話同吐苦水,但係宜家終於明。」事過境遷,她半說笑指如果講大話會落地獄,一定歸咎森美:例如佢結婚生仔,我好早就知。但記者問我時,一定要幫佢講大話。」

阮小儀擔任《晚吹 - 有酒今晚吹》嘉賓,與3位主持把酒談心。 小儀自爆曾與森美不和,互相數臭對方。

Edan魅力勝姜濤令小儀回春

眾所周知,小儀是MIRROR成員Edan(呂爵安)粉絲,身為「正印」兼頭號「爵屎」(Edan粉絲暱稱),小儀親述「入坑」迷上Edan的心路歷程。她坦言雖在《全民造星》時已很欣賞Edan的才華,但覺得他樣子好奇怪沒多加留意,直至《造星II》才正式被Edan圈飯,「覺得Edan好全面,同埋個樣好返啲,開始順眼,就慢慢留意佢多咗。」小儀坦言Edan令她陷入年輕時瘋狂追星的狀態,「Edan嘅出現令我feel到自己好唔同,所有後生嘅荷爾蒙出晒嚟,直頭係回春呀。」她補充說,雖然姜濤亦令她有回春的感覺,但未及Edan般令她雀躍瘋狂。

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受