Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-26 21:31:41

著小背心拍槍戰戲喪食NG 劉穎鏇:感覺好得意

分享:
HK ENT

與Moon黑白造型挑戰槍戰戲。

無綫劇集《隱形戰隊》,自播出以來一直在網上討論區話題不斷,其中「雙劉」劉佩玥(Moon)及劉穎鏇的演出最多人談論,當中劉穎鏇在劇中,不是以泳衣出場,就是白色小背心亮相,就最多人談論,如上周五晚播出的一隻,兩人直搗虎穴救出被拐少女、兼與壞人激烈槍戰。

HK ENT

著小背心拍動作戲,劉穎鏇狂食NG。

覺得女仔拍打戲特別

劉穎鏇小背心造型被網民大讚,指她打女形象近年少見,集靚女、健康、陽光於一身,她就指這場戲非常難怕,更與Moon喪食NG:「我自己好鍾意呢場戲,之前打戲好少part女仔,我覺得個感覺好得意,好有女強人感覺。呢場戲有兩大挑戰,除咗開槍唔好眨眼,有一part我同Moon喺貨櫃度每人一邊喺度開槍,有個moment我因為冇晒子彈,我要喺佢背脊度攞彈匧去reload番我支搶。」

HK ENT

對於網民留言讚賞,劉穎鏇稱會繼續努力。

有份拍都期待劇情進展

劉穎鏇指,與Moon「黑白雙劉」拍這場戲是一鏡直落:「其實嗰個動作係要連貫住咁做,因為佢係一個wide shot,嗰個take拍咗好多好多次,仲要顧埋唔眨眼同面部表情,所以真係好難。我知道好多人都話好期待星期一嘅後續發展,雖然我自己有份拍,但我都一樣期待。」

HK ENT

明晚一集將播出劉穎鏇她們能否救出被拐少女。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受