Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-07 09:45:12

蔡淇俊拍片嘆北上搵食唔容易 疑暗諷張致恒「周圍問人借錢添啦」

分享:

蔡淇俊

前TVB小生蔡淇俊曾獲力捧,不過拍完《同事三分親》後就再冇代表作,事業未有太大起色。喺2014年佢選擇離巢,北上發展其飲食業王國及努力經營社交網站帳戶,近日佢又拍片講藝人嘅辛酸,並喺言語之間疑抽頻頻喺社交網站向網民「乞錢」嘅張致恒(Steven)嘅水。

返到嚟就會知道市場係唔一樣

蔡淇俊喺小紅書上載影片分享做藝人嘅辛酸,近日就有一條以「每做一件事我都問自己,實際還是不切實際?」 嘅影片,佢一開始就話:「好多網民話我哋香港藝人返嚟撈金,邊有咁多金撈啊,哈哈,金礦咩?」

之後幕後就有人問佢覺唔覺得香港藝人去大陸有生存困難,佢會答話:「賺錢邊有容易㗎?!以前嗰個年代成日就講話返嚟登台啊,拍劇啊賺好多錢,返到嚟就會知道市場係唔一樣,如果唔係都唔會睇到咁多新聞啊,有藝人都周圍問人借錢添啦!踏踏實實揾份工去做呢,你話生存就肯定唔難嘅,每個人都係一樣。」

網民:你陰陽張志恆

喺影片中,蔡淇俊言語之間疑似暗諷頻頻喺社交網站向網民「乞錢」嘅張致恒,唔少網民都覺得佢暗諷緊steven,留言話「是不是在暗串張致恆」、「你串張致恆」及「你陰陽張志恆」等等。另外,亦有網民見佢一路執枱一路拍片,就問佢係唔係餐廳老闆。佢就話自己喺度打工。

Ad Block

現年39歲嘅蔡淇俊,2001年參加《TVB周刊》舉辦嘅「至型bug仔」比賽奪冠後入行,不過有「翻版霆鋒」之稱嘅佢星途平平,演出機會唔算多,直至被《衝上雲霄》監製睇中,喺劇中飾演二副機長許光成,去到2004年佢更於《赤沙印記@四葉草2》擔任主角,成功獲得觀眾關注,當時更有傳佢與同劇演員陳自瑤撻着。

曾一度擁有10間舖頭

去到2007年,可以話係蔡淇俊人氣最盛嘅一年,佢獲欽點參演《同事三分親》,憑陸哲一角成功入屋,可惜之後佢就再冇代表作。喺2014年,佢選擇離巢北上發展,轉戰飲食界,喺廣東佛山開設米線館,其後佢亦有開設火鍋店及cafe,曾一度擁有10間舖頭。不過可惜因疫情關係而陸續結業,現時只剩下cafe繼續營業,較早前更有網民喺廣州發現蔡淇俊喺街頭賣雞腳。雖然佢努力向飲食事業發展,不過佢都冇放棄演藝事業,間中都會客串幕前演出及登台。

Ad Block

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

張致恒雯雯又呻窮 直接貼QR code求網民捐助:已到頂唔順地步
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受