Ad Block Ad Block
娛樂
2023-09-03 16:55:13

蔡瀾自爆為救老婆跌親 若重遇黃霑及倪匡最想講「X佢X母」

分享:

蔡瀾日前到馬來西亞舉辦書法展。

82歲的蔡瀾日前在馬來西亞舉辦首個個人書法展,「紅姑」鍾楚紅專程飛到大馬支持。蔡瀾因為早前跌倒需要坐輪椅出入,他在書法展上大談自己受傷經過,並跟現場人士分享人生看法等等,全程非常精神。

蔡瀾在活動上與觀眾交流,精神不俗。

Ad Block

為救太太跌親

蔡瀾在活動上提到,因為救太太張瓊文而受傷,他說︰「做人最幸福就係升官、發達、死老婆,三樣嘢我都就快做到,講笑!當然唔想老婆死!呢個老婆真係箍住我條頸,箍咗幾十年。佢跌倒,佢已經84歲,我衝去救佢嘅時候,我自己又跌倒,但佢就過咗啦,我就骨頭斷啦,嗰段時間好慘,痛苦。後來我記得倪匡先生一句話:『呢啲痛苦係真嘅痛苦,真嘅痛苦如何克服佢呢?就係食『逼你痛』,一粒唔夠食兩粒,當花生食,呢個就會醫你嘅生理痛苦。其他心理痛苦係諗出嚟嘅,如果你唔去諗就冇事』,所以我盡量唔諗。」他又透露已賣出物業,租了一個可以看海的公寓,並謂依家生活得幾好。

最想開青樓

有人問到對年輕人有何勸告,蔡瀾說︰「年輕人聽日就變老人,好快,所以唔好以年輕人自居。無咩忠告,睇多啲書,學多啲嘢,唔好打咁多遊戲機。」另外,有人問他若仍是年輕人,最想做甚麼職業,他說︰「以前我想做很多事情,但是都來不及了。有一樣東西,像寫書法,我做到了。有一件事我很想做的,做不到,就是開青樓。」

掛住倪匡黃霑

在場有人問︰「如果倪匡同黃霑生勾勾喺你前面,你有乜嘢想同佢哋講?」蔡瀾即說:「如果我再撞到佢哋係咪呀?『X你老X,走得咁快!冇等我一齊!』」他爆粗時青筋暴現,之後他也不禁大笑,其後發問的男子再問︰「有冇成日掛住佢哋?」蔡瀾點頭不語

蔡瀾被問到如可以再撞到好友們,他說︰「X你老X,走得咁快!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受