Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-03 17:48:34

蕭若元恥笑mode評論袁嘉敏事件︰鍾培生一定好寂寞

分享:

蕭若元拍片分析鍾培生及袁嘉敏事件。

鍾培生與袁嘉敏在網上隔空過招,二人的關係引來網民熱烈討論,大家更好奇鍾培生與鍾父究竟有何奇怪要求。事件不但引來林作抽水,就連蕭若元亦非常關注,在YouTube頻道拍片探討,並化身「福爾摩蕭」與網民深入分析。

蕭若元邊講邊發出其招牌笑聲,更從袁嘉敏的帖文笑道︰「我依家先知(鍾培生)有朋友!哈哈哈!」對於女方提到的拳賽出場模式及婚禮致辭,蕭若元說︰「點解鍾生啲致辭稿要搵佢(袁嘉敏)呢?哈哈!鍾生,我勸你唔好慳嗰少少錢,搵人同你做個文膽同做公關!哈哈!」

蕭若元︰認為袁係用錢買返嚟

蕭若元表示,從二人的回應得知他們一定相識超過一年,肯定女方曾到男方屋企,並與鍾父一定有交談。蕭若元︰「用鍾培生角度睇,佢一定係好寂寞,搵人識袁小姐,約對方食飯,如果唔係點聽女方講故仔,之後就俾錢佢喺呢個飯局,唔好講之後有咩行為。鍾培生係不停意圖俾錢佢,鍾培生係意圖鋪鋪清,鍾培生係覺得佢係用錢買返嚟嘅嘢,所以覺得傾偈都要俾錢佢。但你知鍾培生好寂寞,要搵個女仔傾,於是傾傾下覺得唔好傾就搵咗第二個。」

估計袁嘉敏用未來作賭注

蕭若元亦站在袁嘉敏角度看,認為女方人生經歷豐富,對方不是蠢人,她不願收錢是希望二人有長遠發展︰「可能佢以為鍾培生愛上佢,但佢已經37歲,佢唔幼稚,可能想轉為長遠被照顧,開始賭落呢樣度。」他認為鍾培生可能開始用不同籍口避開袁嘉敏,女方開始計數因而遭對方爆大鑊︰「你唔好唔覆人,知唔知呀?係有手尾,過時過節要送上花、朱古力,聽一、兩次電話,係唔會死,鍾先生!你係有名嘅人,佢驚你呀!你咁有錢,佢走咗先同你講。」

Ad Block

蕭若元一邊講一邊笑,充份演繹何為花生友。

嘲鍾培生唔識做

蕭若元又認為,鍾培生需要請公關幫手處理,笑鍾培生欠缺社會經驗,理應私下「拆掂數」︰「你應該俾筆錢佢,請佢去旅行都好啦!一啲氣都唔受得,最多花你三、四十萬,好啦!依家熱搜榜第一位,同林作打拳都冇咁多……鍾先生,學識男女之間嘅禮儀,同埋請公關顧問,唔好請我,我唔得閒。」

鍾培生亦有到蕭若元這條短片回應,他說︰「唔好玩我啦蕭生,已經成日比你個仔蝦。」無獨有偶,袁嘉敏在網上爆料當日,鍾培生曾在網上分享與蕭若元兒子蕭定一的合照,未知二人是否有合作。

蕭若元在片中笑過不停。

鍾培生在蕭若元的頻道留言,求對方放過。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受