Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-17 16:13:06

街馬2023|東方昇孖100毛兩主持跑10K 梁諾妍陪伍家謙曹星如練跑

分享:

100毛三位主持東方昇(右)、叻叻(中)及Terry(左)參加10公里賽事。

「香港街馬」今日(17日)舉行,伍家謙、100毛三位主持東方昇、叻叻及Terry參加10公里賽事。東方昇在開跑時不忘自拍一番,沿途有不少跑手見到他們時,不忘為他們打氣,亦有些人邊跑邊跟他們自拍。

伍家謙日前與梁諾妍、曹星如等練跑,他亦上載跑畢街馬10K的照片,留言表示自己用了43分20秒完成,並稱自己毫無準備,而自己對上一次參加10公里已經是2016年的事,當時用了50分鐘。

至於陀住bb的梁諾妍,繼上胎陀住跑步,今胎亦一樣未有放棄跑步。雖然她未有透露自己有沒有參賽,但上載的照片見到標示跑了10公里大約用了1小時5分幾鐘。

梁諾妍說︰「好多朋友仔都問我今胎有冇繼續跑,我是一直有跑步的人,我有跑步的底子適量運動/跑步我會繼續做~有啲媽媽都有問我究竟有咗嘅佢哋可唔可以繼續跑每個人身體狀況都唔同,我唔可以幫你決定到的啊最緊要係你自己要了解自己身體,問準醫生跑步也好,做其他運動也好,最緊要清楚知道自己同寶寶都健健康康。對我嚟講,跑步先可以令我減壓同精神啲跑步令我開心,身心加寶寶都感覺好好。」

 

梁諾妍陀住6個月BB都繼續有跑步。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受