Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-24 11:12:28

袁澧林Angela月台拍攝當眾更衣唔尷尬 與羅永昌導演綻放「父女情」

分享:
袁澧林、羅永昌導演為港鐵拍攝廣告。

袁澧林、羅永昌導演為港鐵拍攝廣告。

袁澧林(Angela)、羅永昌導演日前為港鐵拍攝廣告片段,二人片中飾演父女盡曬父女情,片中更提及進夢的情節,勾起Angela讀書時期的回憶:「我以前住粉嶺都會成日搭『火車』,每次經過大學站爸爸都會話第時叫我讀呢間大學,點知我唔夠叻,去咗九龍塘間大學度讀,呢啲都係成長嘅回憶,不過依家講『火車』好似好舊咁,曝露年齡嘅字眼。」袁澧林就話同羅導早於電影合作,覺得對方好慈祥,幸好未見識「惡死」的一面。

 

袁澧林、羅永昌飾演父女盡曬父女情。 袁澧林、羅永昌飾演父女盡曬父女情。

Angela表示自己在傳統家庭長大,試過與家人冷戰:「以前到食飯『側側膊』扮冇事,不過依家大個女喇,學識講『我愛你』同『對唔住』,同埋我屋企負責講無聊嘢,令到大家好融洽。其實我爸爸好得意,佢有睇實體報紙嘅習慣,佢會剪低我啲新聞,同埋佢覺得上報紙就係『勁嘢』嚟嘅!」呢日拍攝非常趕急,要配合鐵路班次,每個鏡頭都似打杖追時間,Angela毫不介意在月台「換衫」轉妝,非常專業:「細個排球隊我可以人哋睇唔到嘅情況下換衫,剛剛用咗呢個技能出嚟,真係好癲咁『Quick Change』。」而羅永昌導演就話現實中屬「暖男爸爸」,除了對太太溫馨外,亦會體諒兒子的感覺:「其實導演同我傾呢條片,我發現好似同仔仔嘅關係,爸爸唔係大晒,依家後生有自己世界,都要學識同佢講對唔住。」羅導笑言幕前比幕後輕鬆,笑言因為等埋位時沒太多事兼顧,可以與台前幕後傾閒偈:「我同Angela冇父女相啦,佢咁靚女!以前我係第一個正途申請喺西鐵拍電影嘅人,當年係小齊同千嬅做嘅,依家地鐵發展到咁多條線,仲要用『地鐵』呢個詞真係老啦!」

袁澧林為港鐵拍攝廣告。 袁澧林為港鐵拍攝廣告。 袁澧林為港鐵拍攝廣告。 袁澧林為港鐵拍攝廣告。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受