Ad Block Ad Block
娛樂
2022-03-24 16:18:23

講你都唔信 | 曾志偉自爆在上山詩鈉婚禮醉酒失言 叫全場一齊默哀

分享:
森美七情上面講述「假蛇酒」事件

森美七情上面講述「假蛇酒」事件。

由曾志偉、錢嘉樂、丁子朗及林秀怡主持的綜藝遊戲節目《講你都唔信》,昨晚播出第三集,由「森美旅行團隊」的森美、麥美恩、吳若希對戰「食腦三子隊」的何廣沛、郭子豪、方紹聰(奶仔),節目中以分享「飲醉酒嘅經歷」為主題。

節目中,向來風趣幽默的森美以「鄉音大叔」上身講述「假蛇酒」事件。其後郭子豪被爆與女友鄧卓殷(Amber)好事近,並笑指邀請曾志偉出席其婚禮。當中自嘲「飲乜酒都醉」的志偉,即自爆曾因醉酒失言,竟於好友上山詩鈉婚禮台上錯叫嘉賓「一齊起立默哀」,他表示多年前好友上山詩鈉邀請自己出席其婚禮,並要他上台說幾句話:「今日好開心,我嘅好友上山詩鈉結婚,呢個婚姻,大家都明白啦?不如我哋起立,一齊默哀! 」令全場驚爆。

郭子豪憑的「超悶講故仔」絕技,最後逆轉勝。

曾激嬲成架飛機乘客

其後,志偉又分享了搭飛機遲到的瘀事,「我嗰次根本入唔到閘,因為架飛機飛咗,咁我諗住走架喇,但工作人員話冇問題做埋我,我心諗『唔係飛咗喇咩?』結果我入到去真係全架飛機嘅人都望住我,佢哋真係嬲,原來架飛機真係已經行咗出去架喇,但因為零件問題返轉頭修理,但成架機嘅人都誤會咗係因為我而返轉頭。」非常搞笑。

雖然森美組三位成員都有超強搞笑細胞及宇宙級口才,與「食腦三子隊」形成強烈對比,但講故仔勝在夠齊心的「食腦三子」,最終靠郭子豪使出「超悶講故仔」絕技,再加上奶仔裏應外合成功逆轉勝。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受