Ad Block Ad Block
娛樂
2022-03-29 18:19:36

講你都唔信|鄧兆尊打到其中一位女友流血 搞到陳惠敏大佬B晒馬擺和頭酒

分享:

鄧兆尊與阮兆祥及何遠東分享自己第一次。

無綫節目《講你都唔信》昨晚其中一個環節,由一眾嘉賓各自分享第一次,其中鄧兆尊提到自己曾因打到女友流血,女方入院縫了18針,最後更搞到在酒樓擺和頭酒。沒料到,這位女友竟然是現任女友其中之一,按時間推算,估計是「大婆」Carman或「二婆」Cherry。

兆尊提到當時剛從外國讀完書返港,之後加入無綫做演員,由於拍劇時間長,沒有時間陪伴女友而遭對方怨過不停。他笑言當時看得太多武俠片,以為用手劈頸是可以打暈人,於是照做,但就打中對方的頭,搞到她頭破血流。其後他找媽咪祥嫂善後,「我好驚就搵祥嫂幫手,因為佢有經驗吖嘛,(唔搵祥哥?)祥哥一向怕事唔理!祥嫂叫我返房休息,祥嫂車佢去醫院縫針。」

Ad Block

兆尊用手劈中女友的頭部,搞到對方流血不止。

晒馬講數要兆尊認錯

兆尊表示第二日收工回家,祥哥向他表示祥嫂著他到酒樓。兆尊甫進酒樓後,發現整個酒樓大部份都是男人,而且全都以不友善目光望住他。他說︰「入貴賓房見到我阿媽坐咗喺度,原來對方家長打俾我阿媽:『你個仔同我個女嘈交,但你個仔整到佢流晒血!』原來嚟講數喎,出面每邊有200幾人,仲有兩個武打明星,一個係陳惠敏先生、一個係大B哥(吳志雄),咁你大約知現場係咩類型嘅人啦!我就好驚,原來係要我斟茶認錯!」

陳惠敏大B哥充當和事佬

兆尊指沒想到事件會演變成這樣,而陳惠敏和大B哥其實是來當和事佬。他應對方要求認錯之後,祥嫂著他先離開,他說︰「祥嫂叫我哋兩個細路走先,事後嘅事我就唔清楚喇!我只知張單一定好貴,400幾人,我剩係見到啲餸就驚

同場的家燕姐、肥媽表示認識祥哥一家及陳惠敏等,所以相信兆尊所說的是事實。被問到這件事發生之後,是否仍與女方一齊,兆尊表示仍在一起,並透露女方是其中一隻麻雀腳。家燕姐聞言笑兆尊長情︰「唔係點會咁多個啫?因為個個都唔捨得!

鄧兆尊與Carmen(右)及Cherry(左)一齊了一段長時間。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受