Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-08 20:32:57

謝霆鋒指王菲不滑雪 與謝賢有見面:佢好好,唔使擔心

分享:
謝霆鋒與韓國天王級歌手Rain鄭智薰於澳門出席K.SWISS旗艦店開幕活動。

謝霆鋒與韓國天王級歌手Rain鄭智薰於澳門出席K.SWISS旗艦店開幕活動。

謝霆鋒今日 (8) 到澳門出席運動品牌K.SWISS旗艦店開,與韓國天王級歌手Rain鄭智薰同場,問到可想跟Rain合作?霆鋒就表示順其自然。

霆鋒自言近年多了做運動,因為拍戲要應付動作場面,盡可能多做運動鍛鍊。而眾多運動中最喜歡滑雪,早前有報道指他與王菲同往日本滑雪,他直認剛去過日本滑雪,當被問到王菲喜歡滑雪嗎?他就指王菲不滑雪,對於兩人的感情問題,霆鋒笑笑口:「唔講呢D!

霆鋒首次在澳門睇fashion show。 Kenny和Gin Lee在澳門睇fashion show。 謝霆鋒與韓國天王級歌手Rain鄭智薰於澳門出席K.SWISS旗艦店開幕活動。 韓國天王級歌手Rain鄭智薰於澳門出席K.SWISS旗艦店開幕活動,即席演唱。

新年期間曾傳出謝賢四哥身體出了問題,霆鋒聞言即答道:「黐線!」他又爸爸澄清說:「希望大家唔好亂咁傳,佢好好,我有同老豆見面,佢嘅情況我好清楚,大家唔使擔心!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受