Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-06 17:33:30

過時·過節|毛舜筠孖Edan呂爵安下廚宴客 古天樂現身作客讚Mo姐願帶新人

分享:
毛舜筠孖Edan下廚宴客,但Edan表現得有點雞手鴨腳。

毛舜筠孖Edan下廚宴客,但Edan表現得有點雞手鴨腳。

由新晉導演曾慶宏執導,毛舜筠、謝君豪、呂爵安(Edan)、談善言、袁澧林(Angela)、盧瀚霆(Anson Lo)及梁祖堯等主演的家庭倫理題材新片《過時.過節》,將於1124日上映。

毛姐在個人YouTube頻道上載了「毛姐飯堂之《過時.過節》生日飯聚」新片,毛姐與兩位助手Edan和祖堯一起備料和下廚,宴請《過》片導演曾慶宏、「表姐」Angela、藝術總監文念中,毛姐和Edan更邀得共同好友古天樂任神秘嘉賓作客。Edan同場為一眾10月及11月生日的壽星古天樂、Angela、祖堯及昨日(5日)生日的阿媽毛姐送上蛋糕慶祝。

毛姐炮製不同菜式宴客,大家吃得非常開心。

毛姐炮製不同菜式宴客,大家吃得非常開心。

Ad Block

Edan愈幫愈忙

Edan自告奮勇出任廚房助手,卻表現得有點雞手鴨腳。一向充滿好奇心的Edan,在下廚過程中問了不少令人意想不到的問題,如毛姐介紹以泰安雞用作手撕雞的食材,Edan卻問:「咁有冇爵安雞?」令毛姐哭笑不得地問:「你想做雞?」而當毛姐提醒Edan戴手套,準備處理「雞絲粉皮」時,Edan真心問毛姐:「兩隻手都要戴?」毛姐也沒好氣地回應:「你用兩隻手撕喎!」有份幫手的祖堯形容Edan的廚藝是「災難級別」。

梁祖堯著Edan承認整錯步驟。

梁祖堯著Edan承認整錯步驟。

Edan獲毛姐私下教路

下廚期間,眾人大談拍攝《過》片的心路歷程,Edan坦言《過時.過節》是他入行以來最緊張的一部電影,「冇安全感,因為唔係自己一貫做開嘅類型,擔心自己一個人會破壞整部電影。真係好lost,初時自己只係識好細聲講嘢,但毛姐提我講大聲啲同清楚啲,之後佢同我惡補每一句,然後再約埋去導演度,逐句逐句去研究,應該點樣講。」

毛姐則搞笑追問Edan,「你平時係咪講開英文?」Edan卻幽默回應:「我平時唔講嘢!」而Edan表示拍了《過》片後,對屋企的價值觀有所反思,他指:「你一出世,嗰啲就係你嘅家人,呢個連結就係一世。通常對屋企人永遠都係最差嘅一面。」毛姐也大表認同:「對屋企人係最真實嘅一面,唔使保留。」

Edan很開心獲毛姐指點。

Edan很開心獲毛姐指點。

古天樂敬佩毛姐願與新人合作

毛姐一手一腳炮製的「毛姐飯堂之《過時.過節》生日飯聚」,親自出馬撰寫菜單、準備食材及下廚。嘉賓古天樂、導演曾慶宏、Angela及文念中亦吃得津津有味,古天樂除了大讚毛姐對廚藝的追求,更大讚毛姐對香港電影的熱情,他表示:「唔係呢餐飯咁簡單,係佢對香港電影業嘅熱愛,我哋香港嘅電影業做得好辛苦,但佢仲有心咁去整一餐飯,鋪排咁多嘢,佢唔係淨係呢部戲喎,所有佢主演嘅戲都係咁做。我最敬佩佢係願意同新人合作,帶動啲新人,所以佢同我講起呢部戲,我話(支持)絕對冇問題,同埋你問我, 我哋都想香港電影業好,所以我哋必須攜手努力做好佢。」最後他發起大家向毛姐敬酒,多謝她的付出和努力。

Ad Block
Edan捧出蛋糕賀10月、11月的壽星。

Edan捧出蛋糕賀10月、11月的壽星。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受