Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-31 13:24:05

郭羨妮睇舞台劇《死鬼老婆》驚到想爆粗 透露曾遭「鹹濕鬼」又摸又錫

分享:
郭羨妮睇舞台劇《死鬼老婆》驚到想爆粗 透露曾遭「鹹濕鬼」又模又錫

郭羨妮撐舞台劇《死鬼老婆》及擔任第10場嘉賓。

由「鬼王」潘紹聰領軍的「恐怖在線」15周年舞台劇《死鬼老婆》X「恐怖在線」現場版,自本月20日假香港藝術中心壽臣劇院公演以來,邀請不少圈中人捧場及擔任嘉賓,而第10場及第12場就分別有郭羨妮、黃夏蕙站台分享怪異經歷。

潘紹聰曾透露幾年前計劃將《死鬼老婆》開拍電影,但遇上疫情因而擱置。原來《死》劇的電影版,潘Sir早已屬意郭羨妮演出,兩人在第10場的分享會上談及此事。郭羨妮表示正等緊潘Sir拍板,她說︰「揾我梗係做,不過大家睇咗呢個先,真係好值得入場睇。」談到今次入場觀後感,她說︰「我從來未睇過靈異舞台劇,感覺好似入咗鬼屋咁,驚嚇位真係好驚,直頭想講粗口。」郭羨妮表示她自小喜歡聽鬼故,而她亦是潘Sir忠實擁躉。在台上她分享被鬼壓經歷,她指有一次因太累,下午在家睡覺時竟然遇「鹹濕鬼」,她說︰「嗰日我真係好攰,瞓瞓吓feel到有啲嘢,聽到好嘈聲音,但聽唔明講乜,感覺有嘢好似從下摸上來,仲覺得有嘢錫埋嚟。」潘紹聰問到是否覺得是男性靈體時,郭羨妮答:「我唔知,心入面咩都念晒,掙扎咗一陣先至郁得番。自從嗰次之後,我一個人就唔敢熄燈瞓覺。」

 

Ad Block
潘紹聰幾年前計劃將《死鬼老婆》開拍電影,並屬意郭羨妮演出。 第12場嘉賓黃夏蕙,她盛裝打扮到場。

至於第12場嘉賓黃夏蕙,她盛裝打扮到場,吸引不少觀眾要求合照,入場時獲全場觀眾報以歡呼聲。談到觀後感,黃夏蕙表示︰「好好笑,音響又好,好感人,嗰吓忽然間梗係有嚇親,嚇到跳起𠻹。」分享靈異經歷時,她回想多年前,帶隊與已故鄧碧雲、梁醒波等一行60多人,到海外登台做大戲。當他們入住一間酒店時,她說︰「其中一間房,原本酒店唔租,但我哋唔夠房,後來有兩個女仔入住,嗰晚佢哋感覺有嘢打佢哋,我哋過去睇,大家坐喺房內,就見到幅牆滲出血水,越滲越多,突然嘩一聲,感覺有啲嘢好似走咗,後來先知間房曾有人死咗。」此外,當日下午場結束,一眾演員走出後台會fans,趙善恆@ToNick蔡曉@小薯茄的fans排隊與偶像合照。

Ad Block

劇中恆仔飾演酒吧調酒師,對亡妻十分深情,感動不少觀眾。談到今次演出,恆仔說︰「每場感受好唔同,好新鮮,同拍嘢好唔同,行出台演戲感覺好刺激,大家都好合拍演得好開心。」至於飾演酒吧老闆娘妹妹的童童,對於今次演出,她謂︰「首場好緊張,可能舞台經驗少,但我同自己講『你做到㗎!』,睇到首場開得好好。嗰場離別戲,睇到有觀眾呻鼻涕,驚嘅時候觀眾又會捉實身邊人,睇到觀眾同身邊人有互動都好開心。」

第12場嘉賓黃夏蕙,她盛裝打扮到場。 黃夏蕙入場時獲全場觀眾報以歡呼聲。 「恐怖在線」15周年舞台劇《死鬼老婆》X「恐怖在線」現場版,邀請不少圈中人捧場及擔任嘉賓。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受