Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-16 19:27:11

鄧小巧將軍澳搞市集 孖師兄黃明德黎展峯現場唱遊會

分享:

鄧小巧家姐是廚藝高手,今次搞市集也有出售家姐的產品。

鄧小巧將於今個星期六(18/11)及日(19/11)於將軍澳中心舉行「巧巧生活市集」。她更會聯同兩位同門「師兄」黃明德(Dark)及黎展峯(Andy)準備精選歌單,希望用歌聲療癒在場朋友,小巧笑說:「係呀,我係小師妹,因為我係最遲入公司,所以我叫全公司artist都係師兄師姐,Dark同Andy都係我師兄,哈哈。」

 

Ad Block

小巧謂舉辦這個市集的目的是希望提醒忙碌的香港人,偶爾需要放慢腳步,「好好善待自己,好好享受生活,有能力去發掘生活嘅小確幸都係一種充實。有時我哋會想實現好多理想、想對呢個社會有貢獻、想俾每一件事都賦予意義,但其實生活喺廿一世紀可以過好一日已經非常之唔錯。」

這次市集涵蓋了衣食住行等多個範籌,小巧亦會私心推介香港小店給大家,當中最特別是小巧親家姐主理的私房菜「Kajie’s Kitchen」,「我家姐投身入食業嘅原因其實都係因為我。為咗支持我可以追音樂夢,當年為咗準備資金於是佢就殺入廚房賺錢幫補家計,令我可以全心投入發展音樂事業。當然佢對食材係好有要求,同埋有時佢會親自整手工醬料或者油浸番茄乾,好多回頭客㗎!」

 

市集詳細資料如下:

1.《巧巧生活市集》

日期:11月18-19日(星期六&星期日)

Ad Block

時間:12pm-8pm

地點:將軍澳中心 G/F中庭

 

2.《巧巧生活唱遊會》

日期:11月18日(星期六)

時間:4:30pm-5:30pm

地點:將軍澳中心 G/F中庭

嘉賓:Andy Lai 黎展峯 /Dark Wong黃明德

鄧小巧將於11月18 至19日在將軍澳中心搞市集。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受