Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-25 13:02:14

鄭世豪曾收「陳奕迅」簽名卡做禮物 黃榕爆薛影儀恨拍拖

分享:

黃榕爆薛影儀恨拍拖 。

鄭世豪、黃榕、薛影儀等日前出席活動, 早前黃榕預告送性感內衣,祝好姊妹亞儀早日脫單,亞儀即指對方亂講,更表示:「依家我經濟環境都OK嘅,梗係想搵多啲錢,拍拖就唔諗啦,同黃榕一齊啲人望佢都唔望我㗎啦。」黃榕就反指阿儀恨拍拖,仲話佢成日問拍拖嘅問題:「我哋有時都會講啲拍拖嘅題目,佢會好興奮咁問問題,證明佢都想有愛情降臨嘅,只係佢未有信心去接觸男人,到佢有信心、識打扮就有機會。」 

鄭世豪在活動上與Fans玩遊戲。

活動上一眾歌手與Fans玩遊戲,其中「爭凳仔」環節更有Fans激動坐「細龍生」鄭世豪大脾!鄭世豪表示唔介意,與Fans一直情如家人,「唔好以為我地啲Fans好靜,佢地癲地上嚟好瘋狂㗎,以前讀書交換禮物成日都抽到啲水杯,最記得有人攞張陳奕迅嘅簽名明星卡嚟,仲話係真跡,令我開心足幾晚,後尾先發現係同學自己簽上去。」

鄭世豪曾收「陳奕迅」簽名卡做聖誕禮物 。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受