Ad Block Ad Block
娛樂
2023-09-04 16:53:00

釀魂|《爆谷一周》訪問焦點放Anson Lo 谷德昭被指當其他演員布景板

分享:
 

由谷德昭主持嘅ViuTV節目《爆谷一周》前晚(2日)邀請奇幻驚慄電影《釀魂》導演岑嘉彥、主演演員Anson Lo@MIRROR(盧瀚霆)、陳紫萱、朱栢康及林耀聲擔任嘉賓,除咗角色介紹之外,仲大談拍攝秘密同驚嚇事件。

Ad Block

網民斥谷德昭只談及教主

不過節目出街後,唔少網民認為呢一集嘅訪問明顯將焦點放喺「教主」Anson Lo身上,導演及其他演員慘被冷落,淪為布景板,仲話谷德昭淨係圍繞Anson Lo問問題,留言話:「係咪淨係訪問AL?」、「成集變咗AL專訪」、「可唔可以訪問吓其他嘉賓」、「其他人嚟係做咩」、「其他人會唔會覺得好尷尬」、「朱生講左5句, 導演搭左兩句咀, 其他完全透明...」、「其他嘉賓呆坐」、「谷導咩事淨係問AL?」、「其他嘉賓瞓著未」、「宣傳套戲,但導演冇出過幾句聲」、「完全宣傳唔到套戲」及「anson lo訪問已經完畢 多謝大家收睇」等等。

▼《釀魂》劇照▼

 Anson Lo新戲《釀魂》開畫不足半日衝破百萬票房。 Anson Lo在《釀魂》演的莊子健。 郭翠怡、盧瀚霆、朱栢康、吳肇軒合演《釀魂》。 姜大衛拍《釀魂》有不少動作場面,他都自己親身上正。 《釀魂》是Anson Lo第二套主演電影。 Anson Lo在《釀魂》「零偶包」,無懼展現各種面容扭曲的驚嚇樣。 郭翠怡。(《釀魂》預告截圖) 姜大衛。(《釀魂》預告截圖) 朱栢康 盧瀚霆。(《釀魂》預告截圖) 林耀聲。(《釀魂》預告截圖) 吳肇軒。(《釀魂》預告截圖) 姜大衛。(《釀魂》預告截圖) 袁澧林。(《釀魂》預告截圖)

發文道歉稱「篇幅有限」

而谷德昭噚日(3日)就喺個人社交網站上載與眾人合照並寫上:「今集剪出嚟,明顯待慢了幾位嘉賓,尤其冷落了陳紫萱及林耀聲,非常抱歉。其實兩位在當天都分享了一些有趣事兒,例如紫萱為了拍攝靈異電影要自保而找玄學師父「封身」的經過,大家傾得好高興。又係嗰句,篇幅有限,希望日後有機會向兩位補番數。」

同時佢亦大讚Anson Lo除咗傾得之外,仲老實、反應快又好笑:「之前見親Anson Lo ,都有一堆人圍住佢,一係兄弟、一係工作人員、一係粉絲,加上來去匆匆,所以大家嘢都冇機會講多句。都有擔心唔知AL會唔會唔多嘢講,或者比較慢熱,呢頭正話叫做熟啲,嗰頭節目已經錄完。原來一切假設都係多餘,AL嚟得《爆谷》就預咗交出最好嘅狀態,唔單止傾得,仲肯講,老實,唔兜圈,真心,反應快,確實仲幾好笑添,一切超過我預期,多謝你同花姐的信任,係一個令人愉快嘅訪談。」

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受