Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-15 08:00:00

金像獎2024|黃子華緊張《毒舌大狀》捧蛋收場 呼籲大家入場支持《填詞L》 (有片)

分享:
《毒舌大狀》獲得「最佳電影」,黃子華等非常開心。

《毒舌大狀》獲得「最佳電影」,黃子華等非常開心。

《第42屆香港電影金像獎》昨晚(14)在尖沙咀文化中心大劇院舉行《毒舌大狀》獲頒「最佳電影」,黃子華在台上致辭時表現激動,他出席慶功宴時,坦言整晚心情猶如坐過山車,「諗住放棄,同老闆諗住走!點知忽然間上番去,仲要係代表團體嘅獎,更加圓滿

黃子華直認很緊張《毒舌大狀》有沒有獎。

黃子華直認很緊張《毒舌大狀》有沒有獎。

好想拎個獎俾導演

他表示當頒發最佳男主角時,眼見《毒舌大狀》整晚都沒有獎,所以當下心情很緊張,「當下我心想『可唔可以俾我上台攞個獎想送俾導演』,但冇囉!朝偉攞獎,佢係應得嘅。我哋唔好運就冇囉,點知收尾又有,仲要係團體獎,係最重要個獎,好開心」剛從多明尼加共和國完成劇集拍攝的王丹妮表示很開心,因為可以趕回來見證《毒舌大狀》拎獎,自己失落影后沒有感到難過。

《毒舌大狀》可以獲「最佳電影」,子華表示感覺很圓滿。

《毒舌大狀》可以獲「最佳電影」,子華表示感覺很圓滿。

支持《填詞L》

子華亦不忘呼籲大家支持《填詞L》,他表示自己亦曾試過拿錢拍戲,更是蝕本收場,所以希望大家可以多多支持《填詞L》的導演黃綺琳和監製黃鐧。問到《毒舌大狀》會否開拍續集,子華表示當然希望,他說︰「剛才冇機會講,導演、編劇搵咗一個真正大律師嚟現場,睇下每句對白,每句律師都話唔合符法律精神,導演就話合符的話會唔好睇大家係咁拗,係好長時間,一部咁嘔心瀝血作品,點可以一個獎都冇,我就咁樣好緊導演、編劇好值得攞個!」

《填詞L》與《毒舌大狀》一齊出席慶功宴。 《填詞L》與《毒舌大狀》一齊出席慶功宴。 《填詞L》與《毒舌大狀》一齊出席慶功宴。

與導演掙扎求存中

他又提到導演拍完《毒舌大狀》之後,一直未有下一部作品,「都係好鬼窮,我同佢都係掙扎求存中,我都係之後拍得一套戲咋!有人叫佢開拍第二集,佢堅持唔拍續集,寧願拍其他題材,佢咁堅持係要值得支持。

Ad Block
吳煒倫表明不會開拍《毒舌大狀》續集。

吳煒倫表明不會開拍《毒舌大狀》續集。

金像獎2024得獎名單|最佳電影《毒舌大狀》。(am730製圖) 金像獎2024得獎名單|最佳導演《命案》鄭保瑞。(am730製圖) 金像獎2024得獎名單|最佳男主角《金手指》梁朝偉。(am730製圖) 金像獎2024得獎名單|最佳女主角《白日之下》余香凝(am730製圖) 金像獎2024得獎名單|最佳男配角《白日之下》姜大衛(am730製圖) 金像獎2024得獎名單|最佳男配角《白日之下》梁雍婷(am730製圖) 金像獎2024得獎名單|新晉導演《年少日記》卓亦謙。(am730製圖)
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受