Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-10 21:34:10

阮小儀外婆離世 遺憾未能趕及見最後一面:對唔住 我哋會乖

分享:
阮小儀外婆離世 遺憾未能趕及見最後一面:對唔住 我哋會乖

阮小儀外婆昨晚離世 。

現年52歲的商台DJ阮小儀向來與家人感情甚好,今年年初二她才大晒為婆婆賀壽的合照。今晨(10日)小儀卻於社交網貼出外婆離世的消息,並為未能趕及見婆婆最後一面表示遺憾。

阮小儀在社交網貼出與婆婆的黑白合照,哀痛宣布婆婆昨晚離世的消息,她寫道:「多謝婆婆。昨晚(9日)趕到醫院 你已經走了……一切都可以唔痛喇,你可以舒服啲喇。本來諗住今日下午去探你,但已經遲咗,對唔住,我冇及時再抱一抱你。婆婆,你喺我心中,係一位可愛魔術師,你變出好多不可能畀我哋。唔知你仲記唔記得我同你嘅秘密:甲蟲指甲鉗,我永遠都會記得你點變畀我,多謝婆婆,再見婆婆,我哋會乖,請你放心。」不過,小儀今早10時如常回商台主持電台節目《早霸王》,期間未見異樣,表現十分專業。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受