Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-12 15:20:05

陳健安穿15磅戰衣拍攝概念專輯 落旺角買碟攞頭彩

分享:
陳健安全新專輯《Life afteR Life》昨日面世。

陳健安全新專輯《Life afteR Life》昨日面世。

唱作歌手陳健安(安仔)全新專輯《Life afteR Life》昨日面世,對概念專輯模式情有獨鍾的他,今次以「Life」為主題,是他出道以來首張概念大碟,收錄13節曲目。

碟內每一首歌曲、歌詞,以至歌曲在唱片的出場次序都經過安仔悉心編排,唱片封面亦以一層叠一層的設計,比喻人生由不同經歷累積而成,所以就連他身上的造型亦貫徹概念。造型師花了逾百片布親手縫製,足足15磅重,難得安仔穿上身仍輕鬆笑說:「好似一本書,比喻我有內涵和層次!」影樓內的安仔好風騷,穿着厚厚的上衣仍然跳跳紮。他說:「好開心,今日要影我第三張個人專輯嘅封面,今次都係Concept Album(概念專輯),而且有十幾tracks(曲目)嘅大碟,係我出道以來收錄最多歌曲嘅專輯。碟名《Life afteR Life》,有兩個意思,『Life』解作『生命』又可以係『生活』,『after Life』可以解讀『死後』。而關於『死』,大家可以有唔同嘅解讀,除咗以物理學解釋嘅『死亡』,即係生命無咗之外,其實我哋生活上開口埋口都會話『死啦,聽日要做咩?』或者『死啦,我失戀啦!』,各種生活上好多唔同嘅『死亡』,大家各自解讀。最重要係經歷唔同嘅事件、面對唔同嘅死亡之後,究竟依家嘅自己變成點?依家嘅價值觀係點樣?對待別人嘅行為有咩唔同呢?就係呢張唱片同大家討論嘅概念。」

安仔身上的造型貫徹概念,花了逾百片布親手縫製15磅重戰衣。

安仔身上的造型貫徹概念,花了逾百片布親手縫製15磅重戰衣。

撐拐杖獲粉絲開路

安仔新專輯創作團隊都是合作無間的好拍檔,他說:「歌詞主要由Oscar負責,我哋平時合作方式一樣,我會諗一啲concept(意念),然後佢就喺我嘅諗法變成歌詞;音樂方面主要由我同賴映彤(小彤)負責,同埋擔任整張碟嘅監製。」而專輯的封面層層叠的設計,安仔解說:「今次專輯無論歌曲創作、編排,甚至封面設計都貫徹『痕跡叠痕跡』嘅主題,人生就係由好多經歷不斷重叠而成,例如我身上嘅服裝,由好多塊布一塊叠一塊而成,造型師創作,好多層布叠成,人生嘅經歷不斷重叠,就好似我身上呢件衫咁樣,睇落好似一本書,比喻我個人都好有內涵同埋層次。(重嗎?)唔係好重,但有少少Hot(熱)!」此外,昨日新碟首日面世,安仔一早返公司埋頭苦幹簽唱片,送給創作團隊台前幕後,近一百張唱片他都認真簽名和寫感謝說話。然後到旺角兩間唱片店買碟「攞頭彩」,腳傷的他撐着拐杖到達,Fans嚴陣以待替他開路,他亦有求必應為買碟Fans合照留念。其中一間店老闆,更拿出兩張安仔之前推出的EP珍藏給他簽名,安仔自爆讀書時常拜托老闆留唱片,是老客戶。

Ad Block
安仔身上的造型貫徹概念,花了逾百片布親手縫製15磅重戰衣。 陳健安昨日落旺角買碟攞頭彩。 安仔返公司埋頭苦幹簽唱片。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受