Ad Block Ad Block
娛樂
2023-08-31 12:43:52

陳健安返母校拍新歌MV 邀Sica、《造星V》學員Hei、希晉扮學生

分享:
陳健安為新歌《仍然是那個少年》重返母校拍攝MV。

陳健安為新歌《仍然是那個少年》重返母校拍攝MV。

陳健安(安仔)新歌《仍然是那個少年》已有MV上架,為配合填詞人少爺占和Oscar的筆下內容,安仔特別重返母校「仁愛堂陳黃淑芳紀念中學」取景,還邀請《全民造星V》學員羅子熙(Hei)和王希晉(希晉),以及《造星IV》的何洛瑤(Sica)演出,充滿青春氣息。

安仔說:「返嚟母校拍攝對我嚟講好大意義,首歌講青年時候嘅成長經歷,我讀咗呢間學校八年,最青春、最黃金嘅歲月都喺度度過。」重遊舊地回憶湧現,安仔特別感激體育科老師葉Sir悉心安排和協助,他興奮地細說從前,對於熱愛足球的他,球場絕對是最多回憶的地方,他說:「剛才問葉Sir,點解個球場好似細咗?其實冇變過,變嘅係我嘅高度,好多回憶湧現。同首歌一樣,見返朋友或者去返一啲地方,就好似時光機咁,所有回憶衝晒返嚟。」點解邀請阿Hei、希晉和Sica演出?安仔說:「Sica感覺好日系,呢首歌好重日系感,所以好想有佢參與,而且好喜歡佢癲癲得得嘅性格;阿Hei有種懶洋洋嘅感覺;希晉外表就似曳學生。導演Oscar認為佢哋三個夾埋會有火花。」而安仔在MV中飾演老師「陳Sir」。

Ad Block
安仔在MV中飾演老師「陳Sir」

安仔在MV中飾演老師「陳Sir」。

勉勵師弟師妹努力追夢

為配合MV拍攝,在其中一個課室布置成海洋世界,黑板畫了一條巨型鯨魚,還有海豚、水母、海星等海洋生物,並寫上「好好掛住你!」正好呼應上一首派台歌《好好掛住》的MV中,符紀男(Tiger Foo)玩鯨魚玩具的場景,相當有心思。

安仔步入課室即驚喜大叫:「好靚呀!」拍攝期間,校內師弟師妹遇上安仔表現興奮,聊天和合照安仔無任歡迎,還勉勵他們努力追夢。與少爺占相識多年首度在歌詞上合作,安仔表示雖然對方形象搞笑,但筆下的歌詞卻獨有一份情懷,他說:「少爺占用字好直接,第一句已經好有佢嘅特色,『冇有怕,直衝出宇宙,兩隻腳亂闖』,『冇有怕』三隻字好直接得嚟,有種情懷喺度,所以搵佢填呢首歌好啱數,就係我心目中想要嘅感覺!」

Ad Block
陳健安今次MV邀請《全民造星V》學員羅子熙和王希晉演出,Sica亦一同飾演學生。 《仍然是那個少年》MV充滿青春氣息。 《仍然是那個少年》MV充滿青春氣息。 安仔在MV中飾演老師「陳Sir」。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受