Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-07 11:36:54

陳健安遇交通意外受傷 貼膠布拍新歌MV將錯就錯

分享:
陳健安為新歌MV走勻香港、九龍,新界合共六個景點拍攝。

陳健安為新歌MV走勻香港、九龍,新界合共六個景點拍攝。

陳健安最近推出新歌《之後的一天》,MV已經上架,這是繼《厭惡物圖鑑》後,再次邀請謝芊彤作曲。安仔透露新歌靈感取自Demo《天一光》,首次聽到後已經覺得「好啱數」,亦希望帶給樂迷經歷過後一覺醒來的感覺。而MV就由填詞人Oscar執導,他們走勻香港、九龍,新界合共六個景點,由朝到晚拍攝,安仔笑言是「香港一日遊」。

Ad Block
陳健安推出新歌《之後的一天》,MV已經上架。 陳健安推出新歌《之後的一天》,MV已經上架。

香港一日遊

新歌《之後的一天》由謝芊彤作曲、Oscar填詞、賴映彤編曲以及與安仔共同監製。安仔表示歌名以至歌曲內容的靈感均是來自於Demo《天一光》,他說:「第一次聽呢首Demo,感覺係經歷咗一啲事之後瞓醒覺咁。之前推出嘅《好好掛住》、《繼續繼續》,《厭惡物圖鑑》都係有一啲經歷,經歷過後瞓醒嘅第二日係點過?呢首歌會同大家分享下。」MV走勻香港、九龍,新界取景,由銅鑼灣走入屯門、室內走到室外,絕對稱得上是「香港一日遊」。畫面中亦會出現奇特又具違和感的佈置,刺激眼球,包括懷舊海報、大量氣球、夏日鯉魚旗、巨型彩色願望石頭和一些電腦效果等。安仔說:「揀咗啲靚嘅地方,好似散步睇唔同風景咁。拍攝過程有啲Surreal(超現實),喺街會出現正常唔會見到嘅嘢,好似反映緊我心境。」其中一幕與舞蹈員同場的場口,雖然安仔只有數秒的動作,不過見他反覆練習,又不時詢問排舞師意見,非常認真。

 

陳健安明年將舉行個人演唱會,最近已開始操肌兼控制飲食。 陳健安明年將舉行個人演唱會,最近已開始操肌兼控制飲食。

為個唱操肌

拍攝當日,安仔臉上貼了膠布,他解釋:「將錯就錯,之前交通意外整傷咗塊面,拍MV前就同Oscar提議,不如我貼住塊膠布,意思就係經歷過一啲事受傷咁,喺MV入面多一個意思。同埋真係受咗傷,避免化妝品影響傷口康復。」早前透露明年舉行個人演唱會的安仔,最近已開始操肌兼控制飲食,事關除拍MV和為個唱準備外,他還要拍攝專輯封面,為保持最佳狀態,只好忍口兼勤力健身。他說:「減咗好多Carbs(碳水化合物),食少咗宵夜同埋零食,希望上鏡好睇啲。」至於平日的工作空檔,安仔透露會留在家中耍廢、睇劇和吃東西,更笑言最近特別喜愛白桃味的食物:「白桃糖、白桃朱古力,白桃烏龍茶,呢排好有少女心。」

拍新歌MV前遇交通意外受傷,陳健安決定面貼膠布上陣。 陳健安明年將舉行個人演唱會,最近已開始操肌兼控制飲食。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受