Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-08 12:24:33

陳凱琳大談姐弟情 公開送機一家相擁片段

分享:
陳凱琳大談姐弟情 公開送機一家相擁片段

一家五口在機場互相擁抱,場面溫馨。

陳凱琳(Grace)的龍鳳胎弟弟Derek,因其混血外貌與父親的華人樣貌差距甚大,掀起網民熱論,其後Derek因事件而離開香港,與太太移民加拿大展開新生活,而向來與弟弟感情極好的家姐Grace在八號風球下亦有去送機。日前Grace 在小红書公開一家人去送機的溫馨片段,又大談與弟弟龍鳳胎的感情。

Grace 在弟弟Derek 出發前, 到了他的家幫忙打點,片中見她又燙衫又換床單,非常細心,她表示:「其實好多人都會問我做龍鳳胎會唔會感情特別好?我只可以話我同細佬嘅關係就好似你身邊最好嘅朋友一樣,由細到大我哋都會照顧大家,好鍾意分享開心同唔開心嘅事,就算一齊換下床單都覺得好開心。」

Grace 透露兩姊弟在加拿大時亦會互相照顧,更經常下廚給Derek,今次Derek 離開,她與媽媽再次親手下廚煮弟弟最喜歡的食物,Grace 表示:「我記得喺加拿大我哋都生活咗一段時間,因為媽咪Daddy返咗香港,我仲會經常煮飯俾佢添。所以今晚出發之前我就同媽咪一齊下廚,煮個家常便飯俾細佬再出發。」

在機場中,一家五口互相擁抱,場面溫馨,Grace 坦言非常不捨:「去到機場,我先覺得真係好唔捨得細佬,因為我哋實在有太多回憶,不過一諗到佢同太太將會喺加拿大開始一個新生活,我就戥佢哋又興奮又期待,最後一句說話唔敢喺機場同細佬講,Derek I started missing you, when we said goodbye.(當我們說再見的那刻,我已經開始想念你了。)」不過Grace 坦言明白離別是為了讓大家以更好的面貌再見,更表示她們一家人無論相隔多遠心永遠連接彼此。

Ad Block

 

 兩姐弟感情向來要好。  Grace 表示大家一齊簡單換床單也覺得開心。 Grace 與媽媽再次親手下廚煮為細佬餞行。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受