Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-16 18:27:05

陳凱琳爆大仔識做家務分類垃圾 陳安立唔介意幫太太洗環保M巾

分享:
陳凱琳爆大仔識做家務分類垃圾 陳安立唔介意幫太太洗環保M巾

陳凱琳與陳安立出席活動,推廣低碳環保綠色生活。

陳凱琳(Grace)及陳安立日前出席港鐵舉辦「綠鐵B『動』樂日」, Grace出任活動大使,推廣低碳環保綠色生活,她攬實「綠鐵B」拍照並謂:「呢日我都想帶小朋友嚟,但係我怕做嘢照顧唔到佢地。依家哥哥都會喺屋企做家務,做吓垃圾分類,小朋友唔驚烏糟嘅,大仔依家做咗細佬嘅榜樣,二佬見佢做咩就跟住做。」

陳凱琳平日愛以電車或港鐵代步。

陳凱琳平日愛以電車或港鐵代步。

Grace笑言自己不時會坐港鐵過海,即使代步都用電車:「其實小朋友都好鍾意搭港鐵,成日都話要坐,佢哋仲有自己張八達通卡,但我教佢地唔好亂咁『嘟』,因為入面有錢係父母好辛苦搵翻嚟嘅。依家會教佢地理財,等佢地有個概念。」她提到自己早前往歐洲fashion week,自己貪平只是坐地鐵出入。

擔任大會司儀的陳安立自爆老婆會著他的二手衫:「我平時好少買衫嘅,都係著贊助啲Product,而著舊咗就傳比老婆做睡衣。之前岑樂怡狂Sell我環保信息,仲講到有『環保M巾』,雖然佢冇講自己有冇用,我都介紹比老婆知,如果要幫佢洗我都唔介意。」

陳凱琳讚囝囝識分類垃圾。 陳凱琳與陳安立出席活動,推廣低碳環保綠色生活。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受