Ad Block Ad Block
娛樂
2022-01-16 15:32:00

陳嘉寶第三位千金出世 宣布封肚︰完成一個壯舉

分享:
陳嘉寶第三位千金已經出世!

陳嘉寶第三位千金已經出世!

陳嘉寶(Anjaylia)月初順利生產再添一女,第三位千金名為Azaliah,出生時重7.2磅。Anjaylia曾經提過,希望可以歡度完聖誕及元旦後BB才出世,結果BB「逾期居留」至月初。Anjaylia又指B女的英文名取自聖經,Azaliah的意思是God has reserved,加上英文名跟Anjaylia讀音相似,「就當係送俾自己嘅禮物」,而B女的中文名則交由長輩去考慮。

陳嘉寶與老公都好開心有三位小朋友。

陳嘉寶與老公都好開心有三位小朋友。

目標3個小朋友

陳嘉寶坦言誕下三位千金之後,已經很滿足,所以宣布封肚。「最緊要係佢哋都健健康康、開心平安,我同先生意向一致,生仔生女都冇所謂,我已經完成一個壯舉,我同先生最大嘅目標係希望有三個小朋友、年紀近啲嘅,可以一齊成長係好開心嘅事,大女同二女一齊玩,大女會識得保護妹妹,二女學嘢都會學得好快,呢個策略成功!哈哈!」

早前陳嘉寶與朋友搞Party。

早前陳嘉寶與朋友搞Party。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受