Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-03 23:00:00

陳子聰大病後回歸廿四味 死過翻生更珍惜生命 多謝香港人祝福(有片)

分享:

陳子聰精神奕奕跟廿四味一齊上台唱歌。(蘇文傑攝)

一連兩場《The Wild Ones Music Festival》今日(3日)有吳浩康、周國賢、ToNick、盧巧音、KOLOR等表演,重點則落在廿四味身上。事關今次廿四味有陳子聰回歸,亦是他大病初愈後首度公開現身。

廿四味先後唱出《Return》和《do or die》,陳子聰此時走上台前跟廿四味成員一齊合唱,儘管當時下著毛毛細雨,依然全場high爆。

穿上綠色外套的他,留有一把及肩的黑色頭髮並戴上黑超,精神不錯。心情大好的他更不時高舉V字手勢,又在台上跳來跳去,但幅度並不算大。 唱完之後,陳子聰說︰「so much love!I love Hong Kong!」

見到陳子聰開心到X街

表演完畢之後,陳子聰連同廿四味一齊接受訪問,子聰表示感覺很開心,自言有些緊張,並稱見到台下觀眾表現瘋狂,大讚香港觀眾好到不得了。Brian笑言廿四味比LMF好些,LMF只可以唱兩首,不太夠喉。對於子聰重上舞台,彩排了多久,一眾成員互打眼色,再笑謂有兩小時,Brian解釋因為大家很夾,所以只需要夾一夾便知道大家負責的崗位。

Brian續指見到子聰回來,心情是「開心到X街」。他說︰「大家都睇咗何超儀訪問,陳子聰可以行得返,可以郁得番,一齊食個飯已經開心。他一話一齊上台,真係好驚喜!如果換轉係你嘅密友可以咁樣出來,真係so good!」

陳子聰表示16年開始已經沒有飲酒,「我飲夠啦!」

8年唔掂酒 陳子聰︰我飲夠啦

陳子聰在旁表示:「掛住你哋嘛」。問到他何時決定復出,他說︰「當我一好啲可以行得、企得,食得就諗,因為成日睇佢哋做騷,我有少少羨慕!」他又表示之後會多些出來表演。提到廿四味成員在台上飲酒,子聰表示自己16年開始已經沒有飲過酒,「我飲夠啦!」他稱現時飲食很清淡,「經歷過呢啲階段,你會感恩,你嘅生命會自然乖啲。」

香港人好多愛

問到下月是否再去美國做手術,他表示要,Brian就呼籲大家繼續給予子聰多些支持,「只要佢搞掂完呢個,我哋就可以做多啲騷!」子聰特別多謝香港人,「有一樣嘢真係好多謝香港市民,香港真係好多愛,我喺街又好,喺邊都好,都會走埋嚟祝福我身體健康,真係好感謝!香港人真係好好,好多愛!今晚你哋見到個感覺都喺晒度!」

Ad Block

陳子聰表示每次見到廿四味上台表演時,都很羨慕。

仍有手術要做

談到何超儀見到他上台的感覺,子聰說︰「開心!雖然佢隻腳傷咗,但都好開心!見到大家表演,有機會見多啲show已經好開心!大家經歷咁多,我哋又可以睇live show,已經係幸運,我咩都係lucky,咩都係開心!一定順利!」他再次表示每次行街,在街上都感受到香港人的愛,「好多人過嚟同我講身體健康,保重,香港人嘅愛真係好犀利!」他稱仍有很多手術要做,但學會慢慢來,「人生一步行一步,就係咁行!」

提到何超儀接受Do姐的訪問,感動不少觀眾,問到他會否也接受訪問,子聰表示順其自然,如有機會便會做。在旁的Brian表示如他要做訪問,先要留俾廿四味的24/7TALK,「依家Do姐已經去訪問外國人!」子聰聞言大笑。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受