Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-03 15:04:33

陳子聰首度現身演唱 何超儀拒夫妻檔上台︰合作唔到

分享:

何超儀與LMF一齊同台合唱,全場high爆。

The Wild Ones Music Festival》於昨日(2)舉行首場,表演嘉賓包括有︰何超儀、Alan Po 布志綸 NoWhere Boys Dear Jane LMF等等。超儀除了跟樂隊The UniBoys表演外,更邀請劉以達齊齊Jam歌,臨近尾聲亦與LMF同台演出,搞到全場數千「Band友」熱血沸騰!今日(3)則會有陳子聰上台。

同陳子聰唔啱歌路

超儀與達哥接受訪問,表示今次可以有不同樂隊表演感到很開心。提到二人再同台,為何不考慮跟老公子聰一齊表演,她說︰「我試過同佢唱過嘢,不過點解合作唔到,因為唔啱歌路。」達哥表示可以跟廿四味合作,但只限伴奏,笑謂自己個口「搞唔掂」,並透露自己今日也會到場支持,但不會上台jam歌,唔好霸住個舞台,下次搵多啲Band嚟玩,都有好多未邀請。」

超儀與同子聰都有傷病在身,笑言在家中「互照」對方:「依家行唔到咪叫佢幫我斟杯水,其實我哋好怪,佢怕熱我就怕凍,呢啲天氣佢仲話想開冷氣,我就死啦喎!我趁佢唔覺偷偷開個暖氣,搞到佢瞓瞓吓成頭汗。」

何超儀與劉以達盼在未來日子再有大型band友活動。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受