Ad Block Ad Block
娛樂
2022-02-14 18:37:48

陳彥行自爆在馬來西亞「破處」著泳裝表現生硬被照肺

分享:
陳彥行自爆在馬來西亞「破處」。

陳彥行自爆在馬來西亞「破處」。

由張慧儀、廖子妤主持的香港開電視節目《曬ya馬拉moi》,今周請來了好姊妹陳彥行(行姐)擔任嘉賓。

張慧儀與行姐老友鬼鬼,二人不約而同認為吃東西是最好的減壓之道,行姐表示:「當我做嘢好辛苦時,我會即刻買軟雪糕食,一食開心指數就會升番晒。」而行姐就笑言自己曾在馬來西亞「破處」,她笑說:「不嬲我都唔食榴槤,點解我會用『破處』形容呢,因為有次去雲頂登台,做完騷之後喺慶功宴上,啲人話一定要試食雲頂嘅炸榴槤雪糕,於是第一次試食,嘩,食落外脆內軟,食過番尋味」。

此外,二人又大談工作點滴,期間行姐透露當年跟張慧儀、麥家琪、舒淇、徐若瑄等合作拍攝電影《超級無敵追女仔》,眾人以泳裝上陣拍攝海報,不過行姐自言當時自己首次在鏡頭前着泳裝,故在拍攝時表現尷尬兼生硬,她說:「結果張海報出嚟之後,呢套戲導演都有搵我『照肺』,導演話『你睇吓佢哋幾個啲甫士幾自然,你勒得自己太緊喇』,咁冇辦法啦,唯有寄望下次,點知等來等去都等唔到下次!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受