Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-01 22:04:17

陳漢娜啜爆盧鎮業 廖子妤霸氣回應:你問佢睇我嗰啲情慾戲有咩感受?

分享:
陳漢娜與廖子妤坦承愛買靚衫,Fish還鍾意着男裝。  (林俊源攝)

陳漢娜與廖子妤坦承愛買靚衫,Fish還鍾意着男裝。 (林俊源攝)

韓劇女神金裕貞再度來港,獲品牌邀請出席今日在金鐘太古廣場的公開活動,同場還有王智騫(Martin)、張蔓莎(Sabrina)、許月湘、陳漢娜(Hanna)、廖子妤(Fish)及其男友盧鎮業(小野),場面熱鬧。

Hanna與Fish在活動上一同受訪,二人均坦承愛買靚衫,問到風格方面,Fish就答:「我冇分,同我做戲角色一樣,因為我覺得我又鍾意着男裝、又鍾意可愛嘅嘢啦,我個人好貪心,啲風格好唔穩定,我覺得這呢個世界上有咁多靚衫要着晒佢!」Fish自爆家中衣櫃已迫爆,更被男友投訴,自言會盡量克制自己,又透露小野也會穿她買的男裝衫着,

廖子妤  (林俊源攝) 盧鎮業 (林俊源攝)

睇《年少日記》喊到黐咗線

Hanna剛結束倫敦之行寓工作於叉電,她透男友亦同行,故沒有艷遇。Fish早前也到峇里探望於當地工作的父親,由於一家人長時間分隔香港、豐峇里及馬來西亞,故今次難得團聚,不過男友卻未有同行。再談到小野憑《年少日記》角逐金像獎最佳男主角,被問到有否以過來人身份來心理輔導男友?Fish表示:「我都失望咗好幾次啦!有就開心,冇就再接再厲囉。」頒獎禮當日,Fish與小野不會一同行紅地毯,只會跟自己參與電影的拍檔一同行紅毯,希望日後有機會合作。至於身旁的Hanna跟小野在《年少日記》有火辣親熱戲,問到有否呷醋?Fish搞笑答:「你問佢睇我嗰啲情慾戲有咩感受囉?我哋做演員,當你代入咁個角色唔會就是係嗰個人,所以睇嘅時候,我覺得佢哋就係嗰個世界入面嘅兩夫妻,角色同埋故事我都好投入,我覺得是非常之好睇,因為部戲我喊到黐咗線。」Hanna就指Fish與小野都是認識多時的朋友,所以不覺尷尬。

Ad Block

Fish早前跟陳家樂合作拍新片,直指拍檔快做老竇一事收得好埋,事前完全不知道對方有喜,都是家樂在社交網親自報喜才得知消息,並有透過經理人祝福對方,被問定下想何時結婚生仔?Fish尷尬笑言:「唔知呀…做好我工作先啦。」Fish因工作太忙近年二甚少煲劇,不過以前亦有看過金裕貞的作品。

Hanna跟小野在《年少日記》有火辣親熱戲。

Hanna跟小野在《年少日記》有火辣親熱戲。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受