Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-07 15:00:35

陳瀅大爆被女藝人走上高層房篤背脊 《美麗戰場》如真實經歷

分享:
陳瀅最近擔正台慶劇《美麗戰場》,由16歳演到40歲,演技獲葉念琛肯定。

陳瀅最近擔正台慶劇《美麗戰場》,由16歳演到40歲,演技獲葉念琛肯定。

陳瀅最近擔正無綫台慶劇《美麗戰場》,近日她接受網上平台盒子BOX channel訪問,擔任林柏希節目《月傾會》嘉賓。新劇由16歳演到40歲,陳瀅演技大爆發,連身兼監製、導演、編劇的葉念琛,跟她第一次合作也睇好她絕對有資格攞視后,但陳瀅反而話隨緣:「我知道葉念琛導演好想我攞(視后),佢仲想過我自己,所以我都同佢講,唔好俾咁多壓力我,我覺得隨緣啦!」陳瀅表示拍《美麗戰場》對住葉念琛好辛苦,指劇中初戀太似真實經歷,拍到打冷震:「成日對住導演,梗係辛苦啦!其實佢都有講,人哋問佢邊啲演員最乖、邊啲演員最曳?佢一定話我係最曳嗰個……其實我越拍,我就越知道點解佢要揀我,因為有好多經歷真係有啲似,我好記得我同Aska(張馳豪),Aska就係鍾家寶(劇中角色)初戀,我同佢嗰段關係,令我諗起我同我之前個男朋友一啲經歷,同埋我哋嗌交嘅一啲位,似到我會打冷震!」問到入行以來看似一帆風順的陳瀅,原來也是有苦自己知,她自爆:「打戲,真係打咗好多次,不必要嘅多次!有一次因為嗰個男演員比較新,導演話照打落去啦,當時我亦都係好新,我拍一巴戲,好似打咗我十幾廿巴,打到最後嗰幾巴,我忍唔住真係好委屈,好想喊,因為真係好痛!最後都係俾人剪走咗,我最唔開心係俾人剪走咗成段戲!」

Ad Block
陳瀅大爆曾被女藝人走上高層房篤背脊。

陳瀅大爆曾被女藝人走上高層房篤背脊。

談被網民封做淫瀅

再講到陳瀅的兩個花名肥瀅和淫瀅,她大方稱:「我睇慣咗啦已經,其實第一個係肥瀅,我認嘅,因為真係唔瘦;淫瀅呢,以我所知係因為《痞子殿下》,蠻儀個角色係好麻甩,又摸朱仔(朱敏瀚)想搞佢呀,咁就會創造到陳瀅好淫呀!由肥瀅變咗去淫瀅,跟返住我個fan base咁樣講,我都會認嘅!」圈中競爭激烈,陳瀅亦見過有女藝人用不同手段上位,她說:「佢上咗某個阿姐(高層),邊個阿姐唔好講啦,佢上咗某個阿姐嘅房,喊晒咁話,我唔明點解要俾佢(演某劇集)囉,我喺度咁辛苦咁多年,佢又唔係咁好喎,聽講佢又成日遲到啦,佢又呢樣嗰樣」之後篤背脊行為傳返落陳瀅耳中。陳瀅有好幾位緋聞男友,計有方力申、周嘉洛、羅天宇,如果要選老公、男朋友和一夜情對象,陳瀅即答:「一定係朱敏瀚,因為佢呢排真係操得好fit!」言歸正傳,「男朋友,我諗我會揀嘉洛,因為嘉洛係一個好多話題、好多嘢講、好調皮,佢好有活力、好活躍呀;老公,我會揀羅天宇,結咗婚之後,一定make sure呢個係一世,佢又係好專一好乖,同埋我好容易知道佢諗緊啲咩!」點解唔揀方力申?「我覺得我會同佢唔係好夾,因為佢係水瓶座(方力申應為雙魚座)呀,好大男人!」最後問到陳瀅,身為女神,有否收過飯局價之類邀請?陳瀅就話這個時候,要請特別嘉賓出場,就是其經理人Monica親自解答這個問題。

Ad Block

經理人收呻吟聲電話

結果,經理人入鏡大爆料,Monica話:「我想講奇怪訊息多啲呀,因為佢個social media會寫經理人個contact,其實係我嚟㗎,你唔好以為搵到佢,但係有好多人,唔知真唔知定假唔知啦,我試過凌晨兩三點,好多時有啲男仔打電話嚟,然之後喺度對住個電話呻吟,我係有老公㗎嘛,好尷尬,個男仔一打嚟,佢就話,呀、呀、呀(喘氣呻吟聲)!」至於飯局價,Monica就話有人開過七位數字,續爆:「佢話七位數都俾得起㗎,淨係食個飯,我得呀,我本人得,哈哈哈,我食呀,(你係經理人,你有冇問藝人意願?)我使乜問佢(陳瀅)啫,佢都唔係嗰種等錢使嘅人囉!」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受