Ad Block Ad Block
娛樂
2023-05-27 18:30:13

雯雯慶祝孻仔1歲生日 叫債主要找晦氣改天再來

分享:
雯雯慶祝孻仔1歲生日 叫債主要找晦氣改天再來

雯雯慶祝孻仔1歲生日。

張致恒(Steven)太太區燕雯過去不時在社交平台嗌離婚,又不時放負,亦多次表明自己與Steven劃清界線。早前雯雯自爆一家已陷入經濟拮据的困境,就連小朋友返學的車錢都成問題,並決定自力更生,開網店盼能幫補家計,她坦言對Steven一直容忍,是不想小朋友成長過程沒有爸爸。

雯雯日前在社交平台分享為孻仔慶祝一歲生日的照片,卻未見Steven蹤影,其後,雯雯在IG 限時動態出post寫道:「今日我個仔生日,我唔想去發癲,亦唔想去諗唔好嘅嘢,佢已經來得不易,我只希望今日可以開開心心。要來找我晦氣又或者追討任何野嘢嘅,明天先搵我。當然老公係我揀嘅,到死個嗰日,所有嘢我都有責任,佢逃避嘅,我會去承擔返,放心!我個仔今日生日,我仲會生存!」不過未幾,她就刪除這則帖文。

 

Ad Block
雯雯叫債主要找晦氣改天再來。 孻仔1歲生日,未見Steven蹤影。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受