Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-07 12:00:00

雲浩影首踏足巴黎時裝周好興奮 扭傷腰痛拋腦後

分享:
雲浩影人生首次往巴黎就是出席時裝騷。

雲浩影人生首次往巴黎就是出席時裝騷。

樂壇女新人雲浩影(Cloud)日前獲邀飛赴法國巴黎,出席於巴黎夏特萊劇院舉行時裝秀。首次踏足時裝周的Cloud心情興奮如小鹿蹦蹦跳,連出發前扭傷腰的痛楚都拋諸腦後,她自言非常幸運,感激人生有這時裝周初體驗,「好震撼,好好睇,所有嘢都好和諧、協調和流暢。我好希望將來自己嘅演唱會都會帶畀大家呢個感覺。」

Ad Block
雲浩影人生首次往巴黎就是出席時裝騷。 雲浩影人生首次往巴黎就是出席時裝騷。 雲浩影希望自己可擁有一場,如這個時裝秀般令人震撼的音樂會。

為赴巴黎  急急針灸

Cloud以一身日本時尚設計品牌ISSEY MIYAKE (三宅一生) 的黑色春夏系列亮相,她說:「今次係我人生第一次去巴黎,亦係第一次去時裝周見識,係一個難能可貴嘅機會,感到好幸運。出發前我做咗啲功課,ISSEY MIYAKE嘅作品元素artistic(藝術的)、creative(創造力)和elegant(優雅的)。」Cloud非常珍惜這次機會,怎料出發前受傷,一度擔心影響行程,「出發前我唔好彩扭傷腰,即刻去針灸,敷住藥上機。幸好到埗後好返好多,多謝身邊所有人協助令事情順利。一落機立即拍OOTD(當天穿著),室內和戶外都有,進行順利。」

翌日一早起身扮靚靚出席睇秀,她說:「避免塞車遲到,我早上七點開始整妝,到場後遇到好多街拍攝影師,被影咗好多相,佢哋喺IG tag返我,影得好靚,好開心。現場有好多攝影師,閃光燈不停閃,有種行紅地毯嘅感覺。入場後就好緊張,見到好多靚人,大家都著得好靚。我個心有啲『小鹿蹦蹦跳』,開心嘅緊張,仲有啲忐忑,唔知自己點樣可以做得更好。」因為門票有限,Cloud團隊未能全數入場,完場後她向沒有入場的隊友分享,講足成個車程。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受