Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-29 16:32:43

飛黃騰達|Ivy So@COLLAR被爆埋伏男廁門口玩嚇人 投訴同劇男生「搞爛Gag」

分享:
Ivy So投訴《飛黃騰達》的男演員經常講爛Gag。

Ivy So投訴《飛黃騰達》的男演員經常講爛Gag。

COLLAR成員蘇雅琳(Ivy So)主演的ViuTV 30集長劇《飛黃騰達》,明天(32)將播出一半。一眾年輕演員拍攝接近半年,不乏相處趣事,「仙氣女神」Ivy So就投訴黃浚銘(Boris)、黎展峯(Andy)和歐鎮灝(George)經常「搞爛Gag」,她笑言叫3子自我檢討,「「想去平機會投訴班仔,佢地成日講嗰啲笑話好無聊又鍾意食字,9成時間都唔係好好笑。最接受唔到AndyGag,覺得佢心智年齡好似得4歲咁呀」,又開玩笑指他們需要檢討下。

Ivy So笑指黎展峯心智年齡只得4歲。 Ivy So投訴男演員們常「搞爛Gag」 黃浚銘爆Ivy So埋伏男廁問口玩嚇人。

唔當Ivy So係女仔

不過,Boris一於懶理,反爆她試過在廁所門口埋伏嚇一眾男生,更笑言「無當Ivy係女仔」。被指心智僅得4歲的Andy就指大家相處得太融洽,「我覺得我地幾個私底下嘅關係好似兄弟咁,相處得好舒服。其實佢唔算麻甩,可能有時我地傾計,都會用返男仔嘅語氣同Ivy講野,所以佢就覺得好似成個氛圍就係得男仔傾計咁。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受