Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-01 21:55:54

首次與謝安琪夫妻檔合作 張繼聰:好,唔使報告行蹤

分享:
HK ENT

張繼聰、謝安琪首次夫妻檔合作,二人表示感覺新鮮。

張繼聰和謝安琪(Kay)近日為電動汽車充電供應商拍攝廣告,這是二人首次以夫妻檔接job,他們表示感覺非常有趣和新鮮,廣告分三部曲,有不少恩愛對白,阿聰笑言:「同太太一齊做嘢就最好,唔使再報告行蹤!」

阿聰稱,汽車充電方便了,以後冇藉口再出夜街。

差唔夠電要懺悔

當被問到有否試過揸車時汽車突然冇電,笑言要懺悔的Kay說:「我會計算一下餘下電量,足夠來回先唔會充電。有次回程車埋朋友返屋企,喺高速公路塞車時,得返好少電,不過仲有一大段路先返到朋友屋企,除咗好驚外,以後都唔敢唔充電喇!嗰次真係一次寶貴教訓!」阿聰則相反:「我身為一家之主,所有計劃都會周詳啲,永遠會預多好多。」他又笑言預計電車電量,多到可以揸離開香港。

無藉口再出夜街

阿聰認為更多的充電配套,對男士一大喜訊:「我哋都係電動車車主,本身揸電動車係無敵,不過充電嘅問題。成日都喺商場見到好多男士等充電位,依家有咗更多充電地點,好多男人都唔使再焗喺商場咁『浪漫』,同無藉口再出夜街話揸架車去充電!」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受