Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-10 17:58:49

馬國明唔介意與靚湯合作搵銀 唐詩詠:緣分到不排除回巢

分享:
HK ENT

馬明稱,將來一定有機會與詩詠合作拍劇。

江美儀、劉佩玥、陳山聰、劉穎鏇、馬國明及唐詩詠,今日為劇集《隱形戰隊》宣傳。詩詠雖然已經離巢無綫,仍為劇集出一分力,她說:「當然要為劇集宣傳,世事冇絕對嘅,會唔會再合作就睇緣分啦。」在旁的馬明稱,「阿佘(佘詩曼)都翻嚟拍劇啦,所以將來一定有機會同詩詠再合作。」詩詠則指,回復自由身有利有弊,不過她很享受現在的工作方式:「雖然很多嘢要自己處理,不過有很多新嘗試,可以同唔同藝人合作,酬勞方面就唔使講,好多謝大家支持我、愛惜我。」

HK ENT

《隱形戰隊》收視理想,陳山聰、劉穎鏇多謝觀眾支持。

與馬明談到他與湯洛雯的婚禮,詩詠亦問她是否今年擺酒,馬明說:「未知喎!冇咩頭緒,想請啲親友嚟觀禮,我請你有冇時間嚟飲。」馬明很希望有廣告商請她與未婚妻一起接拍廣告,「我同靚湯唔介意一齊出鏡,最後有奶粉、尿片代言搵我哋,冇任歡迎。」馬明又指,除找他與靚湯,亦可以與詩詠、林子善等好友,一起接拍廣告。

HK ENT

《隱形戰隊》的一班演員,一起出席劇集的宣傳活動。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受