Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-14 18:13:26

馮盈盈否認踢走賴慰玲任《好聲好戲》主持

分享:
HK ENT

馮盈盈指監製讚她第一輯打入三甲表現好,因此找她做主持。

汪明荃(阿姐)、阮兆祥、馮盈盈、袁偉豪及宋宛穎等,昨晚出席《好聲好戲》第二季錄影拜神儀式。馮盈盈取代賴慰玲擔任主持,她表示因監製讚她第一輯打入最後三甲表現良好,故今輯可以過來人身份分享經驗,她說:「節目最好睇係評判不留情面,對參賽者嘅批評一針見血,咁我可以用過來人嘅身份去潤飾件事。」說到她踢走賴慰玲,祥仔就解釋因賴慰玲要拍劇做女一,劇組度不到期放人,但都希望她同陳自瑤可以做壓軸嘉賓。

HK ENT

上一輯做參賽者的馮盈盈,今輯則擔任節目主持。

阿姐澳門隔離唔覺悶

剛由澳門返港的阿姐,對於首次在當地接受隔離,她說比想像中容易度過:「可能心中有數知會隔離幾多日,自我做咗調節,否則會好忟,同埋後來又放寬咗政策,減到只隔離7日。」阿姐又透露,在酒店隔離期間很忙,要練歌,連電視都沒有開過,因為12月有演出,帶了粵劇劇本去睇,還有踩健身單車及夜晚洗衫。問到可有掛念老公羅家英,阿姐笑說:「少少啦,佢去咗新加坡探親同玩,已經返咗嚟嘞,佢話早知唔使隔離咁耐都去澳門,我哋每晚都有通電話。」阿姐表示,返港後有很多工作,又要做回歸節目,短期內都不會再離港。

HK ENT

阮兆祥、阿姐繼續擔任《好聲好戲》主持。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受